Latter

Barnehagelærer30

Gift med forumet
Febbisbebbis'18
Augustlykke 2022 ❤️
Er det noen av dere som har baby som nå er 4mnd som ikke har startet å le enda?

A-L startet litt tregt med bablingen, så jeg lurer på om latteren også kommer litt seint. Kan det være fordi hun er født tre uker før tiden?
 
S har akkurat begynt å le. Hun ble 4 mnd denne uken og er også født nesten tre uker for tidlig. A-L er sikkert i fin utvikling ;)
 
Vår sønn er 3,5 måned nå, og babler mye, fniser, men ikke den skikkelige latteren enda. Hører mer og mer at det nærmer seg, men altså ikke enda :) Tror det er heelt normalt!
 
Storesøster her lo ikke før hun var nesten 5 mnd [emoji15] var nesten bekymra en periode. Men når hun første starta så lo hun hele tiden..
 
Han skriker til med gledeshyl og humrer litt hvis vi jobber skikkelig hardt, så føler det nærmer seg. Men som regel bare gliser han med munnen helt åpen og skriker [emoji23][emoji85] Akkurat blitt 4 mnd [emoji4]
 
Han skriker til med gledeshyl og humrer litt hvis vi jobber skikkelig hardt, så føler det nærmer seg. Men som regel bare gliser han med munnen helt åpen og skriker [emoji23][emoji85] Akkurat blitt 4 mnd [emoji4]

Akkurat sånn er det her og [emoji23] ho har funnet ut at stemmen funker på innpust også!
 
Min er 3,5 mnd gammel og babler non stop og ler en del men sånn skikkelig latter har han kun hatt et par ganger. Tror det kommer for fullt snart
 
I går kveld lo han for første gang! Superoverraskende, for synes ikke jeg var morsom i det hele tatt :p Lover ikke spesielt godt for humoren hans... ;) Men fantastisk liten latter <3

Storesøster lo første gangen når jeg spurte om ho skulle sove [emoji849] lover godt for tenåra ;)
 
Tullungen lo så det jallet i dag da hun klarte å hindre meg i å kle på henne. Søta ❤️
 
Det kommer litt latter her når pappaen gjør seg til, men mammaen er ikke så morsom visstnok [emoji23]

Men, han får ALLTID hikke etter han har ledd [emoji848] noen andre som gjør det?
 
Back
Topp