Latter

En tråd i 'Februar 2018' startet av Barnehagelærer26, 27 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Er det noen av dere som har baby som nå er 4mnd som ikke har startet å le enda?

A-L startet litt tregt med bablingen, så jeg lurer på om latteren også kommer litt seint. Kan det være fordi hun er født tre uker før tiden?

2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

S har akkurat begynt å le. Hun ble 4 mnd denne uken og er også født nesten tre uker for tidlig. A-L er sikkert i fin utvikling ;)

• Liker Liker x 1
  3. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Da satser jeg på at den er rett rundt!

4. HJT Glad i forumet Snøkrystallene2021❄️

Vår sønn er 3,5 måned nå, og babler mye, fniser, men ikke den skikkelige latteren enda. Hører mer og mer at det nærmer seg, men altså ikke enda :) Tror det er heelt normalt!

• Liker Liker x 1
  5. Lilleknøtt Forelsket i forumet Febbisbebbis'18

Her er lille kun 3 mnd, men han babler så å si ikke i det hele tatt. Har kommet antydning til latter en gang med ellers så er det null tegn.

• Liker Liker x 2
  6. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Storesøster her lo ikke før hun var nesten 5 mnd [emoji15] var nesten bekymra en periode. Men når hun første starta så lo hun hele tiden..

• Liker Liker x 1
  7. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Samme her! A-L ble 4mnd i går.

8. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Da har vi enda en mnd på oss, da lillemor nettopp er blitt 4.

• Liker Liker x 1
  9. ØnskerEnTil Elsker forumet Novemberlykke 2015 Febbisbebbis'18

Han skriker til med gledeshyl og humrer litt hvis vi jobber skikkelig hardt, så føler det nærmer seg. Men som regel bare gliser han med munnen helt åpen og skriker [emoji23][emoji85] Akkurat blitt 4 mnd [emoji4]

• Liker Liker x 1
  10. Urflisa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Febbisbebbis'18

Akkurat sånn er det her og [emoji23] ho har funnet ut at stemmen funker på innpust også!

11. Mrs.B Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 Febbisbebbis'18

Min er 3,5 mnd gammel og babler non stop og ler en del men sånn skikkelig latter har han kun hatt et par ganger. Tror det kommer for fullt snart

12. HJT Glad i forumet Snøkrystallene2021❄️

I går kveld lo han for første gang! Superoverraskende, for synes ikke jeg var morsom i det hele tatt :p Lover ikke spesielt godt for humoren hans... ;) Men fantastisk liten latter <3

• Liker Liker x 3
  13. Urflisa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Febbisbebbis'18

Storesøster lo første gangen når jeg spurte om ho skulle sove [emoji849] lover godt for tenåra ;)

• Liker Liker x 2
  14. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Tullungen lo så det jallet i dag da hun klarte å hindre meg i å kle på henne. Søta ❤️

• Liker Liker x 4
  15. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Herlig! [emoji173]️

• Liker Liker x 1
  16. Dyrepasseren Glad i forumet Febbisbebbis'18

3.5mnd her! Hun babler masse og kan komme med gledeshyl, men ingen klar latter ennå. Venter i spenning [emoji4]

• Liker Liker x 1
  17. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Lille ler heller ikke enda, er også 4 mnd blitt. Hu babbler en del og gliser masse, men latteren lar vente på seg.

• Liker Liker x 1
  18. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Samme her! Gleder meg til den kommer!

19. Lyanna Elsker forumet Desemberskattene 2014 Febbisbebbis'18

Det kommer litt latter her når pappaen gjør seg til, men mammaen er ikke så morsom visstnok [emoji23]

Men, han får ALLTID hikke etter han har ledd [emoji848] noen andre som gjør det?

20. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

AL får hikke når hun er kald!

Del denne siden