Latter

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Flere som har fått den første latteren? Her kom den nå i kveld, på dagen 15 uker gammel :) Verdens fineste lyd!!

Ja, den hørte vi for litt over ei uke siden :D utrolig gøy :D hun er født 5 juli:)

Spørsmålet er hvordan latteren skal høres ut, for han ler mye men det høres mer ut som hyl eller uling :P han er 10,5 uke men tidlig utvikling når det gjelder det meste!

Spørsmålet er hvordan latteren skal høres ut, for han ler mye men det høres mer ut som hyl eller uling :P han er 10,5 uke men tidlig utvikling når det gjelder det meste!

Det har jeg tenkt på og. Det kommer ofte på litt innpust her, men usikker på hvordan det skal høres ut på en ordentlig latter.
Kommer ihvertfall mye lyder når hun gliser, og det har det gjort noen uker. Hun er 13 uker nå

Ja, kjempegøy med latter! :) mi er 17 uker i dag. Nå ler hun mer og mer hver dag :) begynte tidlig, men da "lydløs" latter :)

Det har jeg tenkt på og. Det kommer ofte på litt innpust her, men usikker på hvordan det skal høres ut på en ordentlig latter.
Kommer ihvertfall mye lyder når hun gliser, og det har det gjort noen uker. Hun er 13 uker nå

Har vært usikker ei stund jeg også, men i dag kom den hikstende og trillende babylatteren som det ikke går an å ta feil av :D

Her kom også den første skikkelige latteren i dag, 12.5 uke, så utrolig herlig altså ❤

Sniker fra august. Matheo har ledd siden han forrige uke, da var han 9 uker gammel. Nå kommer latteren oftere, er skikkelig trillende og go latter :) Har smilt og lagd mye lyder fra han var 4 uker gammel :)

Han har ledd en god stund, ler skikkelig godt om jeg kiler han på magen eller vi herjer.

Min er 16 uker, har ikke begynt å le ordentlig ennå :p men ler lydløst på en måte, av og til så kommer det "heeeheee"

Fikk en skikkelig latter her i stad:D hihi

Skikkelig latter I dag flirte av pappaen sin ❤

Her har lillegutt holdt på en stund, når han er ivrig og vi herjer med han. Da lager han en slags latter.

Men den skikkelige godt trillende latteren kommer når eg vasker han under armene :-)

Back
Topp