Latter!

Hmm... 2.5 mnd? Eller kanskje 2 mnd og 3 uker... Nå er han 3.5, og kan gjerne le for seg selv!
 
Han er 3,5 og har ikke helt tydelig latter ennå, men tror den begynner å komme mer og mer.
 
Hun er 4 mnd og uansett hvor mye underholdning jeg kommer med så bryter ikke de store smilene ut i latter, men tror ikke det er langt unna! :p
 
Hun er 4 mnd og uansett hvor mye underholdning jeg kommer med så bryter ikke de store smilene ut i latter, men tror ikke det er langt unna! :p

Sånn va da her og,heilt te mormor løfta ho opp i lufto. Eg hadde ikkje turt da te då, men da va kjempeløye visstnok!;) ette den dagen har ho ledd masse :) men må helst herja litt me ho :)
 
Når han var tre mnd ca. Nå er han fire mnd og han kan få latterkrampe helt av seg selv i babygymmen.
I går morgest våknet jeg av at han lå i senga og lo. Herlig!
 
Når han var tre mnd ca. Nå er han fire mnd og han kan få latterkrampe helt av seg selv i babygymmen.
I går morgest våknet jeg av at han lå i senga og lo. Herlig!
Festlig :). Her lo han veldig hos kiropraktoren nå sist da hun holdt på med bena hans:)
 
Min er 4 mnder neste torsdag og ler ikke enda.. Har hørt hun le 3-4 ganger kanskje den siste uken, men må virkelig jobbe for å få det til og det går over med en gang. Håper det løsner snart..
 
Back
Topp