Latter

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Ler alle babyane?

A ler, men ikkje sånn latter-latter. Ler litt, også har han berre eit gigantisk glis og har munnen åpen. Saknar litt at han ikkje ler-ler :P

Ja her ler han høyt om vi gjør noe morsomt, spesielt når vi kiler han! Deilig lyd :D

• Liker
Reactions: EJ
Ja her ler han høyt om vi gjør noe morsomt, spesielt når vi kiler han! Deilig lyd :D

Er den hærlegaste lyden ❤️ Men virkar som min ikkje gidda å le masse :P IKKJE lik mor si på det området! Eg ler masse og gjerne til tårene trilla. Ofte :P

Felix har skikkelig god latter når vi kiler han eller gjør noe han syns er morsomt -er såååå herlig!❤❤

Ja her ler vi.. Han ler når vi kiler, kaster han rundt eller når han krabber rundt med pappa og leker skummelt dyr.. Han elsker å bli jaga rundt av pappa..

Ja, hun får noen skikkelig latterkurer. Spesielt når pappaen leker at han skal "fange" henne:)

Han ler særlig når vi kiler han. Og når vi herjer, spiller ball eller feks tar borte-bø :) Han ler også hver gang vi går ut sammen med hunden, han synes det er så gøy å se hunden i ekstase :)
Hærligste i verden <3

Mini ler mye :) verdens beste lyd <3

Ler alle babyane?

A ler, men ikkje sånn latter-latter. Ler litt, også har han berre eit gigantisk glis og har munnen åpen. Saknar litt at han ikkje ler-ler :P
Samme her... må prøve hardt for å få han til å le, irriterer meg litt for det er så herlig. Han gliser heller hele tiden, men latteren sitter ikke løst nei;) synes det har bedret seg siste mnd, ler litt mer når han forventer og vet noe er artig om han har ledd av det før:p

Nei, det kommer noen få korte he-he kanskje etterfulgt av et "hvin" på innoverpust :p

Husker eldste hadde trillende latter og sånn "latterkrampe" man ser på noen YouTubevideoer fra han var va 6 mnd. Men så sluttet det en periode før det kom igjen da han ble litt eldre. Når jeg tenker over det har vel vesla ledd godt av noe et par ganger hun også...

N ler masse og elsker også å få oss rundt han til å le :) han gjør seg ofte til og "ler falskt" for å se om han klarer å smitte oss- det gjør han jo alltid for det er hysterisk morsomt å se/høre hvordan han virkelig prøver å få oss andre til å le :p når han da klarer det så lett han enda mer og det ender ofte opp med noen veldige latterkramper :)

Ler masse... men begynner alltid å hikke hvis hun ler for mye :P

Back
Topp