Latter

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som har fått høre latteren til den lille??

Her ler hun uten lyd enda... Gleder meg til å høre latteren ho sin :)
 
Ja, har hørt litt de siste dagene. Helt herlig!
 
Her lo han høyt og masse første gang for en mnd siden men bare vært store smil og godlyder etter det :p
 
Min lo skikkelig for tre dager siden, og igjen idag! :) Han blir tre mnd på torsdag.
 
Da blir det vel snart skal du se! :)
Hun lo vel for første gang for 3 uker siden. Etter det gikk det ei og ei halv uke før foreldrene mine fikk fram litt mer latter. Og siden har hun ledd hver dag :) Nå er det bare å si "Bø" til henne, så ler hun :)

Den som venter på noe godt :p

Vet jo at alt sånt i forhold til utvikling varierer selv om di sier ca alder det skjer....

Eller kanskje vi er så kjedelige at det ikke er noe å le av :p
 
Den som venter på noe godt :p

Vet jo at alt sånt i forhold til utvikling varierer selv om di sier ca alder det skjer....

Eller kanskje vi er så kjedelige at det ikke er noe å le av :p
Haha, sant så sant! Er nok latter rett rundt hjørnet hos dere også :)
Tenkte samme tanke når vi ventet på det første smilet, at vi var for kjedelige til at det var noe å smile av. Men på to månedersdagen kom det! :) hadde småsmilt litt før det også, men det kunne bare vært mageknipe :p
 
Haha, sant så sant! Er nok latter rett rundt hjørnet hos dere også :)
Tenkte samme tanke når vi ventet på det første smilet, at vi var for kjedelige til at det var noe å smile av. Men på to månedersdagen kom det! :) hadde småsmilt litt før det også, men det kunne bare vært mageknipe :p

Var tidlig ute med smilet her :) smilt heile tida men bevisst fra rett før seks uker...
 
Her ei mini kilen på halsen og under armene, så når vi kiler han der kommer den herlige latteren frem:D
 
Min ler stadig vekk :)

I går prompa han når han lå i arma mine. Når jeg utbrøt "nemmen, prrrrompa du?!" lo han godt - herlig :love017
 
Han har begynt å le mer og mer nå. Var tidlig ute med å smile. Finnes ikke noe bedre enn å få babyen til å smile og le :)
 
Her venter vi enda i spenning på latteren..... 16 uker i går.....
 
Back
Topp