Latter...

*lavendelfrøken*

Glad i forumet
Har deres begynt å le enda?
Annabelle har ikke begynt å le ordentlig enda, hun bare kommer med noen jubelhyl innimellom hehe, så søt atte[:D] har sett at noen har skrivd at de ler og da begynner jeg å lure vettu[8D]
Når er det ''vanlig'' at de begynner å le ordentlig?

min lager jubel hyl også, å småler av og til. han sier heee så sier jeg heee så sier han heeeheee og sånn går nå dagene[8D]

han er 9 uker, aner ikke når det er "normalt", barn er jo ikke like:)

Ingen latter her, bare stooore smil med litt hiksting i [:)]

åkei, høres ut som det samme som her..[:D]
haha uff,, mye en skal bekymre seg over gitt[8D]

ORIGINAL: lillemille88*

åkei, høres ut som det samme som her..[:D]
haha uff,, mye en skal bekymre seg over gitt[8D]

Hehe, "velkommen til et liv fullt av uante følelser og bekymringer" sa mamma til meg da jeg fikk mini [;)]

ingen skikkelig latter her heller enda en del hiksting, jubelhyl og noen sånn svake hehe lyder er det foreløpig[:)] håper latteren kommer snart da[:)]

Edward lo første gang 16. januar, og har ledd to ganger etterpå. Storebror lo første gang da han var 3 måneder... så et sted mellom 2 og 4 måneder vil jeg gjette er ganske normalt at de begynner. Edward ler ikke så ofte, for å si det sånn... men det kommer nok mere fremover... må bare bli frisk først :)

her har hu flirt lenge ikke sånn skikkelig

men i går fant hun ut at hun skulle le ordentlig, og det var virkelig ordentlig også:)
fikk jammen meg fanga litt av det på film også :D

(fikk også faktisk tatt bilde av det første smilet hennes også:D )

Odin ler ikke enda å han blir 3 måneder på lørdag[8|] Har vært litt bekymra for dette men han smiler masse å har flere jubelghyl og sånn "heh" når han er glad så håper latteren kommer snart[:)]

ler ikke årntlig nei, men tror han har veeldi lyst noen ganger hehe.
bare masse gode lyder som nesten gir meg tårer i øyene hver gang hahah[:D]

Back
Topp