latex eller silikon smokk?

Annicken

Forumet er livet
hva er best ??[:D]

jeg bare så det her om dagen liksom, at det var flere farger, så så jeg det, så lurte jeg fælt da =)

Spør du minsten min så sier han nok silikon men jeg vet ikke hvorfor.

elias vil kun bruke latex smokker

KUN silikon!! latex er ekstremt allergifremkallende.. rart de lager sånne sutter i det hele tatt! [>:]

Silikon
er rensligst. men ikke bra om de har tenner, for da blir de ødelagte.

Latex
er mykere - men må byttes ut etterhvert pga at de suger til seg støv og sånn, og tåler ikke å bli kokt så altfor mange ganger.

Sønnen vår ville ikke ha silikon, for de var for harde[8|]

Latex når de er små og silikon når de er større...Latex smokkene er ok å koke mange ganger,mens silikon smokkene har lett for å spjære da...Og når de blir store så koker du ikke smokkene så mye lenger...

mine vil bare ha latex, ikke kuuul om de vil ha silikon... har prøvd men de bare spytter de ut igjen.. kan hende for at de første tuttene jeg ga de var latex, slik at de ikke vil ha noe annet nå?????

Her brukes kun silikon - har en del allergi i familien, og vil ikke risikere noe. Synes også det er greit å kunne koke smokkene hver dag uten å risikere at de blir 'råtne'...

Småen selv sutter på hva det skal være han, så det er mamma som bestemmer [;)] SÅ nå er det BabyNova smokk i silikon det går i - skal forebygge problemer med tannstillingen. Og det fins da silikonsmokker for babyer med tenner også! (SÅ en som mente man da måtte over på latex)

ORIGINAL: Linn_83

KUN silikon!! latex er ekstremt allergifremkallende.. rart de lager sånne sutter i det hele tatt! [>:]

signerer

Brukte latex før fordi han ikke ville ha annet,men nå tar han silikon også,så da bruker han de.

latex air smokkene

Bruka både latex å silikon..

Bruker begge deler....[:)]

ORIGINAL: ~monicola~

[:D][:D]

Aner ike hva jeg bruker på Tuva jeg [8|][:D]

Kjøpe de MAM som henger i butikkene [8D]

De bruker Natalie også!

Aner ikke om det er latex eller silikon i smokken til gullet jeg,men han vil kun ha LSK-smokken sin,han da...[8D] (og så jeg som haaaaater fotball!!)

Back
Topp