Latex eller silicon??

Lillepusen

Forumet er livet
Hehe, for dere som brått tenker kinky... så tenker jeg på SMUKKER!!! [8D]

Tenkte jeg skulle bestille sånne navnesmukker (bildesmukker må jo klart bestilles senere, hehe). Synes de navnesmukkene er så søte! [:)] Og har lyst til å bestille NÅ!!! Men:

Hva skal man velge? Smukk med latex eller med silicon? Og hvorfor? Og hvordan skal man vite hvilken type bebisene våre liker best? Mååå jeg virkelig vente å se hva Lilleprinsen foretrekker??

Eller bare bestille en pakke av hver? [;)]

Jeg skal ha silikonsmokker, men det er av den grunn at det er så mye allergi - og latex kan man få allergi mot, tar mine forhåndsregler så langt jeg kan. [:)]

Silicon i den minste str, og latex i den største?

Sto jo litt om det inne på den Bambino-siden... Men kom gjerne med råd hvis dere har assa! [:)]

ORIGINAL: Champ

Jeg skal ha silikonsmokker, men det er av den grunn at det er så mye allergi - og latex kan man få allergi mot, tar mine forhåndsregler så langt jeg kan. [:)]

Hm, ja tenkte litt på dette med allergi jeg også... men er det bare latexen noen blir allergiske mot da? Ingen som får allergi mot silicon kanskje... Hehe, følte meg helt grønn nå. [:D]

har aldri hørt om noen med silikon allergi..... men latex allergi er ganske vanlig.
får silikon smokker i større str også

ORIGINAL: Champ

har aldri hørt om noen med silikon allergi..... men latex allergi er ganske vanlig.
får silikon smokker i større str også

Nei, har vel ikke hørt om det jeg heller... [8|]

Jada de hadde siliconsmukker i den største str også, bare tenkte på det som sto om de forskjellige typene, at silicon var mindre hardføre for bitemerker osv. Men det er jo ikke et problem når de er små, tenkte jeg. [:)] Jaja, finner det vel ut! [:D]

Syns silikon smokkene er så harde jeg.. Linnea har mest brukt latex, og det var det jeg bestillte til henne den gang jeg bestilte fra den siden der [:)]

Mine har brukt begge deler, men foretrukket latex etterhvert.

Bare Linnea som var allergist mot gummi, som MÅTTE bruke silicon hele tiden.... [8|] 

er det silicon som er gjennomsiktig?
og latex som er sånn gul-brun?
eller er jeg på ville veier nå?

Tar ikke sjansen på å bestille sånne smokker jeg. De to yngste barna har ikke villet bruke smokk[8D]

vil å bestille, sånne med navn.
men det er ikke så lett når vi ikke har funnet noe navn enda..
men maser masse nå på sambo om navn, ikke det at det hjelper så mye men...

nei er så vanskelig med guttenavn..
jentenavn var lett, eller der bestemte vi oss kjapt..
men han kan ikke hete angelica heller[&:]
men har så lyst å finne et så vi er ferdige med det liksom.. he he.
skal ha alt klart vet du, før fødselen[8D]

ORIGINAL: liz_84

er det silicon som er gjennomsiktig?
og latex som er sånn gul-brun?
eller er jeg på ville veier nå?

Japp, stemmer det [:)]

oi å det forkjell på smokker også..............hmmm hva dere vet!!!!  Ok men da ser det ut som jeg må kjøpe silikon da skjønner jeg. Det er masse alllergi i familien og satser da på at silikon blir tryggest her i huset. Hvis vi trenger smokkke da??  Førstemann nektet, han ville at det skulle komme "mat" så smokken ble spytta ut så det smalt i senga[:D]. Deilig å slippe avvenninga av den da

Her har alle typer smokker gått rett i munnen!! Samme hva det er bare det kan suges på [:D]

ORIGINAL: fruluna

Her har alle typer smokker gått rett i munnen!! Samme hva det er bare det kan suges på [:D]

Ja, ho slekter på mor si den jenta der! [;)] 

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: fruluna

Ja, ho slekter på mor si den jenta der! [;)] 

What????

Hvordan merker man om barna får allergi mot latex da?

Håper å slippe unna det uansett da, hehe. [:)]

Her i gården går det i latex,,, har prøvt me silikon men det ble ikke godtatt,,, så vi har kjøpt latex fra første stund

Back
Topp