Latex allergi.... Herpes?

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg har latexallergi.. og desverre herpes. Og nå har jeg fått et sår nedentil for noen dager siden..mellom "hullene", og blir veldig redd for at dette kan være herpesutbrudd rett før fødsel!
Men føler ikke det har utartet seg som det har før...derfor begynte jeg å tenke på når jeg ble strippet på mandag, med hansker. Og tenkte derfor at jeg kanskje har fått dette såret pga det.

Noen som har noe erfaring med å få sår etter en sånn undersøkelse??
 
Last edited:
Aha.. kanskje det var selve behandlingen da ;p ikke akkurat forsiktig:p

Det kan godt hende ja. Har latexallergi selv, og fikk i hvert fall til svar når jeg spurte at de aller fleste nå har gått over til nitril, fordi det er mer allergivennlig.
 
Det kan godt hende ja. Har latexallergi selv, og fikk i hvert fall til svar når jeg spurte at de aller fleste nå har gått over til nitril, fordi det er mer allergivennlig.
Ok, søkte på det nå. Og begge kan brukes. Jeg får høre på kontroll i morra.
Men tenker du at om du har brukt det, så kan man få sår av det? :p ikke brukt noe latex på 100 år. sorry dumt spm.
Ved herpesutbrudd kjenner jeg det liksom i hele kroppen. Spes nedover beina.. men ikke nå.
Er snakk om igangsetting i morra, og ser blir det jo ikke om det er herpesutbrudd. Så ble ganske skuffet når jeg merket det.
 
Ok, søkte på det nå. Og begge kan brukes. Jeg får høre på kontroll i morra.
Men tenker du at om du har brukt det, så kan man få sår av det? :p ikke brukt noe latex på 100 år. sorry dumt spm.
Ved herpesutbrudd kjenner jeg det liksom i hele kroppen. Spes nedover beina.. men ikke nå.
Er snakk om igangsetting i morra, og ser blir det jo ikke om det er herpesutbrudd. Så ble ganske skuffet når jeg merket det.

Jeg blir sår av det, så ikke umulig.
 
Back
Topp