latensfasen

whiii

Blir kjent med forumet
hvor lenge var dere inni den fasen her?? hvor lenge kom det blo hos dere? for dem som opplevde d...

ooioi [:D] da håper jeg det skjer noe her [:D] blir 2 døgn kl 1730 her sånn ca [:D] men fyy satan og riene er vonde. hehe.. trudde likosm ikke det skulle gjøre så vondt jeg da. hehe. og værre blir det. hehe

Sååå spennende:) Godt smertene ikke er uten DEN STORE BELØNNINGEN:) og at det går over så sant du har babyen på brystet! MASSE LYKKE TIL VERTFALL:)

ja det er såå sant såå sant.. [:D] bare dem hadde kommet med jevne mellom rom, hadde jeg blitt så glad [:D] Tusen takk [:D]

Prøv å vær i litt aktivitet, gå en liten tur, eller støvsug.. Det fekk litt meir gang på mine rier.. Så er det en god ide å trene på å puste heilt rolig under riene allerde nå, då klare du deg lenger under fødselen. Smertene er de samme etter hvert, bare mer intenst.. Om du er rolig virker de bedre. Godt å ta en varm dusj og nå i starten. Det fekk meg til å slappe av med første mann, og satte litt gang på ting. Blir ofte til at vi anspenner oss en del under riene, men dette sinker de bare. ..

Det skjer nok snart for deg!! :)

hmm.. da skal jeg jaggu pørve på det [:D] det var deilig at du sa at det ikke ble vondere men bare mer inntens.. hehe. for det er joooo syykt j... vondt. hehe. ja jeg tar sånne pusteøvelser når dem kommer. det hjelper mye [:D] og dusjen er hellig[8D]

Back
Topp