Canon_95
Forelsket i forumet
Fra tirsdag har jeg hatt skikkelig vondt, rier som ikke hadde pauser på en måte ( vet det ikke er helt rier om det ikke er pauser). Etter 12 timer med disse smertene ringte jeg føden på onsdag og spurte hva jeg skulle gjøre, og fikk komme inn på en skjekk. Hadde bare én cm, og hadde jo så vondt at jeg trudde at det skulle være litt mer enn det... Hun sa jeg var i latensfasen, og jeg kunne enten føde i kveld, eller om ett par dager. Smertene fortsatte 12 timer til før de dabbet helt av.
Torsdag, samme greia, bare det varte rundt 6-7timer ca. Og fredag samme greie som varte nesten 12 timer.
Er så sliten, og gruer meg bare mer og mer til det begynner igjen. får ikke i meg nok mat eller drikke, og er redd om fødselen begynner at jeg skal være så sliten at jeg ikke klarer det... Fått i meg frukt de siste dagene, men stort sett bare det...
Noen erfaringer :/ ? Tips kanskje?
Torsdag, samme greia, bare det varte rundt 6-7timer ca. Og fredag samme greie som varte nesten 12 timer.
Er så sliten, og gruer meg bare mer og mer til det begynner igjen. får ikke i meg nok mat eller drikke, og er redd om fødselen begynner at jeg skal være så sliten at jeg ikke klarer det... Fått i meg frukt de siste dagene, men stort sett bare det...
Noen erfaringer :/ ? Tips kanskje?