Late

Lykkeliiten

Glad i forumet
Er det bare jeg som er forferdelig lat og slækk for tiden??

Herregud jeg er heeelt i dvale jeg :(

Igår fikk jeg tvinga meg (og det var ikke lett) ut på sykkeltur og det må jeg virkelig gjøre idag også på en spinningtime!! Kjenner ikke meg selv igjen og denne personen jeg er nå vil jeg IKKE være!! :) *våkne opp*

Du er ikke aleine nei..:p orker fint lite.. Brukt et par timer nå på å manne meg opp til å ta en klesvask.

puuuh deilig å høre!! Fikk sove til kl 10 idag og har hvert innom senga og slappi av 3 ganger :o
Veksler mellom å sette meg på mobilen, dataen og kikker på det som skulle hvert gjort :P juhuuuu!!
1 time igjen til jeg blir kjørt ut :D

Jeg er også i min egen verden. Svetter hele tiden. Har i tillegg fått øyenbetennelse så jeg ser ikke skikkelig så her går jeg i min egen verden. Er det flere som har hard mage og litt magevondt?

Jeg er forferdelig lat. I dag er jeg helt utslitt. Fikk besøk på lørdag som var til i går. Ett vennepar med to unger. Så i dag blir det ikke gjort stort. Akkurat sovet på sofaen.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Veldig lat selv! Fort sliten om dagen.. men er ikke bare bare med ei på året heller.

På mobilen. Digger appen ♥

jeg er MEGALAT!!!!!!

Latskapen lenge leve. Er skikkelig lat for tiden. Eneste jeg har ork til er å dra på jobb. Litt husarbeid fordelt på de dagene jeg har fri. Men her går det mye i soffasliting ja..

Back
Topp