Late som på fest

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Altså! Noen med erfaring hvordan man på bedt mulig måte kan late som man drikker på fest?? Har ikke tenkt å si noe om graviditeten til noen på en stund. Men neste helg er det en fest jeg er med å planlegge. Og alle! Skjønner ugler i mosen om jeg ikke drikker:rolleyes: så trenger litt tips og triks jeg da :)

Alkoholfri vin (hvis du liker søt vin) flyttet over i ei vanlig vinflaske?

Alkoholfri øl i glass?

Si du går på antibiotika eller penicillin og at du derfor ikke kan drikke ☺️ Det gjorde jeg på min egen innflyttningsfest, ingen som mistenkte noe

Har du 3 barn fra før av, og allikevel reagerer noen på en edru kveld i godt lag? :P
Da er man "unnskyldt" for det meste i mine øyne, hvis man må opp igjen dagen etterpå for å ta seg av barna. :P

Ei venninna av meg byttet om innholdet i en Passoa (tror hun brukte grapefruktjuice eller noe) og blandet dette til en drink med appelsinjuice [emoji2][emoji5] så fikk det samme farge som om det var passoa oppi [emoji5]

Ellers bytte ut innholdet i en vinflaske [emoji5]

Det finnes en alkoholfri «champagne» på polet som både ser ekte ut og smaker ekte. Eller så går det jo å helle alkoholfri vin over i en annen vinflaske(skrukork). Kommer jo litt an på hva du er «kjent» for å drikke da. Litt rart at en person som vanligvis kun drikker øl kommer med en flaske champis kanskje :P

Jeg samarbeidet ofte med min mann, brukte hans tomme ølbokser og fylte dem med vann[emoji4] da har man noe i hånden og ingen spør om å smake [emoji6]

Jeg måtte skjule det i påsken, og da byttet jeg og mannen både vinglass og ølbokser. Ingen merket noe, men han ble litt småfull [emoji28]

Jeg måtte skjule det i påsken, og da byttet jeg og mannen både vinglass og ølbokser. Ingen merket noe, men han ble litt småfull [emoji28]
hadde lett gjort det, men jeg skal alene, så ingen å samarbeide med :p

Det er vel akkurat da folk fatter mistanke. Barnefri UTEN å drikke?

:laughing025
haha jepp.. er akkurat slik det er. Spess de som kjenner meg hadde fattet misstanke for å si d sånn... :p

Husker med første. Hadde drikken i kjøleskapet og helte i glass. Da så ingen om det var sprit i fks :)

haha jepp.. er akkurat slik det er. Spess de som kjenner meg hadde fattet misstanke for å si d sånn... :p

Men kan du ikke bare forklare at du skal ha barna i morgen, og at du ikke vil være helt kjørt?
Eller bare si at du ikke vil drikke den dagen? Om folk vil tro du er gravid får de jo bare tro det, det er jo ikke ditt problem. :)

Men kan du ikke bare forklare at du skal ha barna i morgen, og at du ikke vil være helt kjørt?
Eller bare si at du ikke vil drikke den dagen? Om folk vil tro du er gravid får de jo bare tro det, det er jo ikke ditt problem. :)
Nja. Det tror de nok ikke heeelt på. Men eg finner nok ut av det :) tror kanskje jeg skal skylde på en bihulebetennelse. Sliter med det kronisk, så da kommer det ikke som en bombe. :p

Sist jeg var i den situasjonen så byttet jeg ut innholdet i en ciderboks med alkoholfri cider. Fyllte bare opp boksen etterhvert. Ingen la merke til noe. Men med denne metoden så må ha en plass å gjøre av den alkoholfrie cideren, evt komme med åpnet boks og la være å etterfylle [emoji14]

Sist jeg ikke skulle drikke så hadde jeg boks-øl i hånden. Ingen ser om du har drukket noe som helst av den, og så tok jeg noen minimini slurker innimellom.. Er bare de første timene du trenger å late som uansett, etter det er alle såpass fulle at de ikke får med seg noen ting :p

Back
Topp