Late som ingenting?

Studenten

Studenten
Okei, jeg føler meg kjempeteit! Satt på mobilen til mannen for jeg skulle sende over noen bilder til min egen mobil fra hans (spurte om det var ok, og han sa ja!) Og rett under samtalen med meg så ser jeg at venninnegjengen har avtalt dato for babyshower med han. Slutta å lese fort! søren heller, jeg ville ikke vite noe! Og nå gjør jeg det...jeg klarer ikke å holde kjeft, skal jeg bare innrømme til mannen at jeg vet om det? Ååååååh, sååå irriterende!

Skjønner godt hva du mener. Søstra mi skulle vise meg noen bilder og der var det et bildet av baby servietter og hun bare det skulle ikke du se. Haha. Fikk beskjed at jeg måtte bare virke overrasket. Men vet ikke når det skjer da. Men er litt obs framover. Hehe.

Okei, jeg føler meg kjempeteit! Satt på mobilen til mannen for jeg skulle sende over noen bilder til min egen mobil fra hans (spurte om det var ok, og han sa ja!) Og rett under samtalen med meg så ser jeg at venninnegjengen har avtalt dato for babyshower med han. Slutta å lese fort! søren heller, jeg ville ikke vite noe! Og nå gjør jeg det...jeg klarer ikke å holde kjeft, skal jeg bare innrømme til mannen at jeg vet om det? Ååååååh, sååå irriterende!
Oiiii så gøy!! Jeg hadde bare lata som ingenting....

Oiiii så gøy!! Jeg hadde bare lata som ingenting....
Jeg hater det, haha! Klarer aldri å holde noe fra mannen. Dette er grusomt! Det sto i tillegg; de og de vil komme og trenger da overnatting. HVORFOR leste jeg så mye? Jeg klikker på meg selv! Haha

Skjønner godt hva du mener. Søstra mi skulle vise meg noen bilder og der var det et bildet av baby servietter og hun bare det skulle ikke du se. Haha. Fikk beskjed at jeg måtte bare virke overrasket. Men vet ikke når det skjer da. Men er litt obs framover. Hehe.
Er det jeg føler og..må jo være overraska! Ble jo kjempeoverraska av å se det i det hele tatt. Tenk alt de planlegger..også vet vi det liksom. Huff..dette føles ikke godt

Åh, så heldig du er!!❤ Skulle ønske noen lagde sånn til meg og..
Hadde lata som ingenting jeg, du vet jo ikke datoen, så sånn sett "vet du ikke om det";) Så gøy!:D

Så gøy å få babyshower:happy:
Tror jeg bare hadde lata som ingenting;), du blir jo overrasket når det skjer uansett siden du ikke vet akkurat når det er:happy:

Du er heldig som får babyshower så jeg hadde latet som ingenting. Fikk ikke sist og regner ikke med at jeg får noe nå heller

Kan fort hende du får, du også :) :) <3 kommer nok til å late som ingenting. Hater bare å lyve til folk!
Desverre lite sannsynlig. Den eneste som kunne finni på det er mamma og hu har flytta 200 mil unna. De dro i dag.

Ååå!!! Sååå langt :(
Ja. Men både vi og datteren vår har bedre forhold til mine svigerforeldre og pappa med kjæreste. Jeg har ikke sett stefaren min på nesten 1 år. Svigers er naboen og pappa bor ca 1.5-2 timer unna. De fleste oldeforeldrene til ungen bor i samme kommune som oss også, er bare ett sett som bor på samme sted som pappa. Vi visste hu kom til å flytte dit en dag men veldig dårlig timing nå.

Back
Topp