Lat...

Oh yeah! Skulle ønske jeg kunne ligge i sofaen hele dagen :p

Kjenner det jeg og!! Har ikke lyst til å gjøre noe , så må bare tvinge meg.. det er tungt :mad:

Alt er egentlig ganske slitsomt om dagen, så tilbringer en del tid på sofaen ja. :oops:

Samme her:(

Kjenner igjen det ja.. Sofaen før jobb, jobb i noen timer og så rett hjem på sofaen. Orker ikke å gjøre noe særlig husarbeid engang, må ta litt skippertak innimellom ;)

orker ikke stort jeg heller. kvalm og trøtt og når tablettene jeg tar funker så er jeg bare supertrøtt å sovner..

Jeg orker ikke men måå , jeg har gått 40 minutt med tunge bakker opp for å levere sønnen min i bhg deretter ned til buss stoppet 20 minut å gå når jeg er ferdig på skolen må jeg gå opp fra buss stoppet igjen 20 minutter til bhg , har gjort dette 3 dager .. jeg holder på å bli gal dessuten nekter han å gå så må bære han :) skal ærlig innrømme at jeg har tenkt flere ganger på bare ringe å si sønnen min er syk så jeg verken kan levere han ikke bhg eller gå på skolen men har heldigvis bare blitt med tanken ;) for min del kunne jeg lugger å sovet vekk hele dagen , som jeg gjorde sist graviditet men denne gangen går det jo ikke med alle for pliktelsene :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

bare veldig trøtt jeg vært på jobb og nå venter jeg på kontrol fra feieren..

kjenner med veldig igjen :)

Jeg har hatt fri hele uken (jobbet dobbelt forrige), så har fått slappet godt av. Men herregud, så trøtt og lat jeg er.
Har brukt siden mandag på å få leiligheten i stand til samboer kom hjem idag.
Mandag tok jeg stue og kjøkken
Tirsdag tok jeg bad og gang
Onsdag tok jeg soverom, og fikk gjort unna endel klesvask
Idag støvsuget og vasket jeg hele leiligheten

Ting tar tid!

Jeg orker ikke men måå , jeg har gått 40 minutt med tunge bakker opp for å levere sønnen min i bhg deretter ned til buss stoppet 20 minut å gå når jeg er ferdig på skolen må jeg gå opp fra buss stoppet igjen 20 minutter til bhg , har gjort dette 3 dager .. jeg holder på å bli gal dessuten nekter han å gå så må bære han :) skal ærlig innrømme at jeg har tenkt flere ganger på bare ringe å si sønnen min er syk så jeg verken kan levere han ikke bhg eller gå på skolen men har heldigvis bare blitt med tanken ;) for min del kunne jeg lugger å sovet vekk hele dagen , som jeg gjorde sist graviditet men denne gangen går det jo ikke med alle for pliktelsene :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Dette minnet veldig om mitt hverdagsliv :))

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg ligger på sofaen 24/7. Er så
Sliten og ekstremt kvalm.
Begynner å bli sååå lei. Gleder meg til godform, og energi.

Jaaa! Jeg starta 2014 som en lat sofagris, og har ikke kommet meg ut av den enda :-P

Back
Topp