M Mammaønsker2 Andre møte med forumet 9 Mai 2017 #1 Hvordan laster jeg opp bilder...har prøvd last opp fil,,,fra både mobil og data..men får bare beskjed at de er for store....arg
Hvordan laster jeg opp bilder...har prøvd last opp fil,,,fra både mobil og data..men får bare beskjed at de er for store....arg
ECB Glad i forumet 9 Mai 2017 #2 Hvis du tar det fra data kan du først åpne bildet i paint og endre størrelsen på bildet der.
morellen Forelsket i forumet 9 Mai 2017 #3 Mammaønsker2 skrev: Hvordan laster jeg opp bilder...har prøvd last opp fil,,,fra både mobil og data..men får bare beskjed at de er for store....arg Klikk for å utvide … Prøvd med et bilde om gangen? Prøvde jeg med flere gikk det ikke, men et gikk fint
Mammaønsker2 skrev: Hvordan laster jeg opp bilder...har prøvd last opp fil,,,fra både mobil og data..men får bare beskjed at de er for store....arg Klikk for å utvide … Prøvd med et bilde om gangen? Prøvde jeg med flere gikk det ikke, men et gikk fint
M Mammaønsker2 Andre møte med forumet 9 Mai 2017 #4 har bare prøvd med en hehe...paint ja...gremt...hvordan endre jeg størrelsen der haha