Lara74

lenemor

Forumet er livet
Så i signaturen din på en annen tråd at dere har vært prøvere i 6 år før dere endelig fikk IVF og lykkedes på første forsøk.

Først må jeg vel gratulere med tålmodigheten - det må ha vært litt av en prøvelse for dere!

Dernest må jeg selvsagt gratulere med spiren - det er virkelig stort!

GRATULERER!!!

*rørt til tårer* Tusen takk!!! Så hyggelig! [:D]

Ja, vi har ventet en stund, og det har blitt noen tårer og nedturer, men nå er alt glemt!
Laparoskopien viste at alt var åpent og fint i egglederne og mannen hadde flotte svømmere, så hvorfor vi ikke lyktes på "naturmetoden" vet ingen.
At vi skulle lykkes på første prøverørsforsøk hadde vi ikke turt å tro på, men håpet var selvsagt der!!!

Håper det går bra med deg og den lille i magen! 

Kjempeklem fra Lara

Jo, takk som spør, jeg har det utrolig bra jeg - jeg er (på tross av konstant hodepine og trøtthet) ubeskrivelig lykkelig med svangerskapet... det er en lykke man ikke kan forestille seg før man er der selv... men vi rakk jo aldri å lengte på den måten dere har gjort da... vi fikk det til på første forsøk.

Hei Kaisa! [:)] Tusen takk!!!

gratulerer med graviditeten[:)] håper svangerskapet går bra[:)]

Gratulerer ekstra mye til dere som har slitt litt med å få igang ruginga 

Flori
Maysen
Zunsjine

Tusen takk for gratulasjonene!!!

I går var vi for andre gang og fikk høre hjerteslagene til lillegullet. Akkurat nå er det den nydeligste lyden i verden! Gleder oss til å få se han eller henne igjen på UL om noen uker! [:D]

Klem fra oss alle tre!

Back
Topp