Lar du tvilen komme til gode?

Husker jeg kjøpte øl da jeg gikk gravid for gubben skulle på fest. Følte folk så rart på meg. Har kjøpt snus til han mange ganger. Jeg vet jo selv hvem det er som bruker det. Å tenker ikke over hvem som kjøper hva. Blir heller noe anna om ei gravid dame kjøper røyk å jeg kommer ut av butikken å ser hun står å røyker. Da blir jeg skuffa å irritert.

Hadde latt tvilen komme deg til gode ;-)
Har selv kjøpt både alkohol og røyk uten å gjøre noe mer.
Gikk rundt på Vinmonopolet mens jeg var synlig gravid og kjøpte en rødvin til min tante.
Orker ikke gjøre sånne ting lengre men hadde ikke tenkt nevneverdig over det om jeg så det samme

Jeg har kjøpt røyk til mamma :) Regner med at folk skjønner at det ikke er til meg :)

Hadde en kassajobb i en butikk for endel år siden. Reagerte sjelden på slikt. Var mer opptatt av å be om legg og ikke selge til mindreårige.

Jeg hadde sikkert dømt deg. :P Og så kanskje håpet det ikke var til deg.
Har tenkt på det selv da jeg har kjøpt snus til min søster mens jeg var gravid. Heldigvis handlet jeg på nærbutikken hvor de i kassen kjenner meg og vet jeg ikke snuser.
Jeg føler meg skitten og flau om jeg må kjøpe snus eller røyk! :P

Jeg hadde nok automatisk tenkt at det var til hun selv. Og ja jeg dømmer gravide som røyker og snuser.

Kjøpte røyk for svogeren min i dag. Og snus til mannen min sist uke. Og eg har tydelig gravid mage.. Føler meg ukomfortabel med det. Og eg tenker at dei som får det med seg ser styggt på meg :p men what ever. Eg skal ikkje røyke eller snuse det så folk kan tro og tenke det dei vil. Føler meg litt rar når eg handler på polet og. Har kjøpt ett par gaver. Men kjøper alltid gave pose så folk skal sjønne det :p hehe

Back
Topp