Lar du tvilen komme til gode?

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Mannen min snuser og jeg må av og til kjøpe snus til han. Har ikke tenkt at dette kan misforstås (er gravid) før mannen kommenterte det selv.

Jeg prøver alltid å la tvilen komme til gode hvis jeg ser eller hører noe som ikke virker helt bra, men noen ganger er det vanskelig. Hvordan er dere? Hadde dere "dømt" meg dersom dere så meg på butikken?

Mannen min snuser og jeg må av og til kjøpe snus til han. Har ikke tenkt at dette kan misforstås (er gravid) før mannen kommenterte det selv.

Jeg prøver alltid å la tvilen komme til gode hvis jeg ser eller hører noe som ikke virker helt bra, men noen ganger er det vanskelig. Hvordan er dere? Hadde dere "dømt" meg dersom dere så meg på butikken?
Nei, har selv kjøpt øl til mannen da jeg var gravid i syvende mnd. Jeg regner med folk klarer å tenke såpass at de skjønner at det var en del av en helgehandel for to.

Nei, har selv kjøpt øl til mannen da jeg var gravid i syvende mnd. Jeg regner med folk klarer å tenke såpass at de skjønner at det var en del av en helgehandel for to.
Det håper jeg også, men føler det er litt annerledes med røyk og snus.

Nei! Jeg prøver alltid å la tvilen komme folk til gode, sånn på generell basis.
Men fikk mange stygge blikk da jeg var på polet for svigermor med stor mage. :p

Jeg hadde ikke dømt, har selv kjøpt snus til mannen da jeg var høygravid. Kjøpte øl til han på pubquiz også (kan sikkert være noen som så rart på meg da :p ).

godt spørsmål. Hadde nok tenkt litt ja... Selv om jeg selv kjøper for mannen min hvis jeg likevel er i butikken.

Det håper jeg også, men føler det er litt annerledes med røyk og snus.

Jeg hadde iallefall ikke reagert, slike ting er ofte ting man kjøper med når man er på butikken uansett, så jeg tror ikke jeg hadde tenkt over det engang, dvs altså ikke registrert det :p

Har gjort akkurat det samma, men slutta nå. De va fordi det stod to damer bak meg så snakka høylytt om ko fæl eg va så konne snusa. "Heldigvis" va det på lokalbutikken så kassadamå kjente meg igjen, og sa vel noen ord de seint vil glømma :p Men, ette det så har eg ikkje kjøpt te mannen..

Jeg tenker ikke så mye over det :) jeg har selv kjøpt vin for mamma på polet da jeg gikk gravid. Hvis folk vil dømme så får de værsegod å gjøre det :P

Jeg nekter av prinsipp å kjøpe dævelskapen til samboeren.
Jeg hadde nok antakelig gått ut ifra at den gravide kjøpte til seg selv hvis jeg så det.

Tror ikke jeg hadde tenkt over det selv, men jeg har ikke turt å kjøpt for sambo når jeg er gravid :p

Hadde ikke automatisk tenkt at det var tiø deg, nei. Hadde nok tenkt "håper ikke der er til henne".

Nei, hadde antatt at den ikke var til deg. Har kjøpt både øl og snus til mannen, høygravid som jeg er. Vært på polet og kjøpt vin også. Regner med at de som jobber der skjønner at det ikke er til meg, og tror de det får de nesten bare tro det. Jeg vet jo hvem det er til ;)

Jeg hadde ikke dømt, gjorde det selv sa jeg var gravid. Kjøpte både snus og alkohol for mannen

Hadde ikke tenkt på det en gang. Kjøper røyk for både mann og min gamle farmor som ikke kan kjøre bil. Har jeg gjort når jeg var gravid også.

Hadde noen sagt noe, hadde de fått hørt det ;) Måte på hva folk skal bry seg om altså.

Når jeg leste en annen tråd her inne, som handlet om røyking ved barnevogn, så kan du banne på at det er noen som tenker sitt og dømmer deg for at du kjøper snus! Så sitter de hjemme etterpå og legger det ut på nett: "Vet dere hva jeg så på butikken i dag da?"

Men det skal du ikke tenke på, spør du meg! Handle i vei du :happy:

Tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig over det. Kanskje tenkt noe sånn som "håper hu handler for noen andre", men ikke noe mer enn det.

Hadde nok ikke tenkt over det da jeg selv gjør dette for mannen. Gikk en gang på polet for mamma høygravid og da ble det en del blikk, men vet dere, la de glo og la de snakke for VI vet sannheten og hvem det er til :-D

Back
Topp