Lar du barnet sitte alene i bilen?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Hvis du bare skal kjapt inn på butikken? Eller løpe inn på postkontoret med ett brev f.eks?

Ja, men så er han en rolig type som sjeldent finner på tull. Søsteren min derimot, når ho var på samme alder kunne ikke være alene ett sekund :P så må se ann barnet :)

Nei! Aldri, uansett!
Tar bare noen sekunder for noen å hoppe inn å ta bilen/ tenne på bilen/ ta med seg barnet så de sekundene mor ser på bankkoden sin kan være nok til at noe skjer :o bilen kan trille og det er faktisk mye som kan skje.. Heller føre var !

Ja. Han er 7 og er alene hjemme og går alene til og fra skolen osv ;) yngste på straks 1 tar jeg selvfølgelig med meg.

Det hender om jeg kun skal noe veldig kjapt,men nå er min 15 år da. Ikke når han var mindre.

Kun om jeg skal kjapt inn på nærbutikken. Ikke i byen. Det skjer sjelden da hun aldri godtar å sitte igjen og vil heller være med og trille en sånn vogn for barn. :P

Hvis han sover lar jeg han sitte, men jeg låser alltid bilen. Han er 6 mnd.

Nei nei nei, og atter NEI.

Bor på et lite sted, trygt og alle kjenner alle. Men forlater selvsagt ikke barna i bilen. Ikke babyen når jeg henter i bhg. ikke når jeg skal inn å kjøpe melk..

Jeg har laget barna, de er mitt ansvar. Og aldri i verden om jeg utsetter dem for noe slik at jeg ikke er der og kan hjelpe. Bilen kan brenne, bilen kan trille, noen kan kjøre på den, noen av barna kan sette noe i halsen, de kan få illebefinnende.. Nei, jeg skal være tilstede om det skjer noe.

Eldste på 5.5 år får begynne å gå ut i bilen sammen med søstra på 3.5 år når jeg står på vaskerommet og ordner det siste, men da ser jeg dem hele tiden og bilen står i gårdsplassen.

Nei. Men så er hun bare 4 mnd da.
Men når hun blir eldre, over skolealder, så kan det godt være dersom hun er moden nok til det. Det var grensen da jeg var liten og det gikk veldig bra :)

Nei, aldri.
6-åringen spør ofte om å få slippe butikken og sitte i bilen.
Men det vil jeg ikke! Kanskje når han blir enda litt eldre...

Back
Topp