Lar dere barna arve sko?

De som har blitt brukt av eldste frem til nå har jeg tatt vare på, for de har han jo vokst ut av så fort. Hvis de passer lillebroren så vil jeg nok bytte såle og bruke de på han.
Men ser at meg eldste nå blir det mer slitasje og han bruker de lenger så det er ikke noe å ta vare på.

De som har blitt brukt av eldste frem til nå har jeg tatt vare på, for de har han jo vokst ut av så fort. Hvis de passer lillebroren så vil jeg nok bytte såle og bruke de på han.
Men ser at meg eldste nå blir det mer slitasje og han bruker de lenger så det er ikke noe å ta vare på.
Hehe det siste der stemmer ganske bra :p her må vi vertfall skifte ut 2 par joggesko i vår/sommer/høst-sesongen ;) skoene ser jo ikke ut etter kort tid :)

Nei. De første par skoene har vi tatt vare på, men kun som minner :) mye mulig jeg tar vare på årets vintersko, forresten. Tror ungen har brukt de to ganger, ville bare gå med sherrox :/

Nei.

Nei :) Tøfler til små babyføtter er greit, men ikke vanlig sko ;)

Jeg, to av barna mine har hypermobile ledd - de trenger gode sko med god støtte.

Har jeg sko som ikke er utslitt gir jeg de til det lokale asylmottaket.

Pensko/bunadsko som er brukt type 1-2 ganger ja, men ikke brukssko :-)

Har ikke fått nr to enda, men har noen få skopar etter frøkna som nesten ikke er brukt. De tenker jeg vi tar vare på. Utslitte sko kaster vi, og de som er brukt men brukbare blir nok lagt i en fretexbeholder. Har jo ingen garanti for at de samme størrelsene passer på samme årstid, og nå som frøkna er over 3,5 blir det mye mer av både skitt og slitasje. Så det frister ikke å ta vare på.

Om det er noe jeg skal ha nytt så er det sko! Alt annet av klær kan jeg gjerne arve (:

Pensko og bunadsko som bare er brukt et par ganger går helt fint. Men brukssko er ikke aktuelt å arve, og ingen kan arve de etter frøkna for hu vet å slite ut sko :P

De to første fikk ikke arve, men tredje man gjorde. Arvet kun penesko som nesten ikke var brukt. Før han fikk de på seg byttet alltid jeg sålen på dem. Nå er han ikke baby lenger så vi er ferdig med å arve av sine brødre. Alle får nye nå.

Bunadsko, skisko og finsko arver de. :) Ellers får alle nye sko :) Eldstemann har et par joggesko fra en kamerat som blir brukt når vi holder på med maling, sement osv ute. Vil ikke ødelegge sko til 500 kr da..

Å ja, skisko arver vi uten å tenke over det engang, skøyter også. De er jo brukt... Svært lite

Lite brukte sko mellom søsken er ok, men er de gått inn så er ikke skoen tilpasset riktig fot og kan derfor ikke brukes.

Spørs om de er mye brukt vel.
Kan jo bytte såle og noen sko kan vaskes :)

Back
Topp