Lar dere andre ta klesvasken?

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

klesvasken er MIN!

liker ikke at "fremmende" roter i mitt skitne undertøy o.l.....

De kan få lov å legge sammen og legge på plass så mye de orker. For da er det reint[:D][:D]

veldig kjekt hvis svigermor finner feks boxere som vi har brukt å tørke "søl" med.. mm.. æsj

NEI KLESVASKEN ER MIN!!!!!![8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Nei. Og har aldri fått tilbud om det heller..

Ditto.
Og hvorfor i all verden skal mamma komme hit og vaske klær..

ORIGINAL: fjuss

nei,det liker jeg best å gjøre selv..

Nei, folk som ikkje bur i huset får ikkje røre.

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

klesvasken er MIN!

liker ikke at "fremmende" roter i mitt skitne undertøy o.l.....

De kan få lov å legge sammen og legge på plass så mye de orker. For da er det reint[:D][:D]

veldig kjekt hvis svigermor finner feks boxere som vi har brukt å tørke "søl" med.. mm.. æsj

NEI KLESVASKEN ER MIN!!!!!![8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

[:D]

nei, vasker selv, men det hender at hun vasker noen spesielle ting som jeg er litt usikker på. Og når vi var uten vaskemaskin i to uker, hentet hun klær, og kom med det ferdig vasket og brettet neste dag. Herlig[:)]

Blir som regel jeg selv som gjør det, ellers finner jeg aldri igjen det jeg skal ha[&:] Og jeg har et eget system både når det gjelder vasking og det å henge opp klær[;)] Det har aldri sambo skjønt[8D]

Nei!!!
Mamma tok den da vi holdt på å flytte.. De var å hold på i huset mens vi var på handling av maling og sånt...
Jeg sa pent ifra at den vil jeg ta selv og klarer ikke at andre skal rote i skittenklærne våre, å til svar fikk jeg at hun hadde jo hadd på seg hansker da hun sorterte klær[8|][X(][>:]

nei, liker best å gjøre det selv [8D]

svigermor tok med seg tøy en gang fordi vi ikke hadde maskin..men da silte jeg tøyet først og fjernet alt mitt undertøy [8D]

Jeg vil ikke ha noen andre i skittentøyet mitt nei, selv om det bugner over her av skitne klær[&:] Eller kanskje nettopp derfor[:D] 

ORIGINAL: MammaBabysyk

Nei, kun meg som skal fikse det. Har en merkelig system for meg selv, hehe [:)]

Nja, foretrekker vel å vaske klærne selv egentlig, er redd for at noen skal gjøre feil og krympe våre elskede klesplagg, haha.

Men må jo si at det aldri har vært særlig aktuelt at svigermor skulle vaske klær og sånn her da.

klesvasken er MIN, å jeg liker ikke at andre tar den for meg! Men er det absolutt krise dør jeg ikke av at noen andre gjør det..[8D]

ORIGINAL: Tammis*

Nei, den er min. Ingen andre som tilbyr seg heller akkurat..

Back
Topp