Lar dere andre ta klesvasken?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Altså da tenker jeg ikke på samboeren eller barna, men om dere lar mor/svigermor hjelpe til med klesvasken?!

tenker da på å sortere og putte de i maskinen.

Legge sammen og legge på plass er ikke med på denne avstemmingen....

Hvis moren min vil vaske klær her må hun bare det.. Det har hendt hun har hatt småen når jeg var på jobb, da har hun vasket klær avogtil...

nei,det liker jeg best å gjøre selv..

klesvasken er MIN!

liker ikke at "fremmende" roter i mitt skitne undertøy o.l.....

De kan få lov å legge sammen og legge på plass så mye de orker. For da er det reint[:D][:D]

Ja, her tar svigermor det hun kan når hun er på besøk. I begynnelsen plaget det meg men nå har jeg innsett at det er faktisk for å hjelpe, og da er det faktisk mer frekt å ta seg nær av det. Om hun vil pælle på det skitne undertøyet vårt - be my guest!!! Men foretrekker at hun holder seg utav klesskapet vårt...har en tendens til å ville legge på plass og da synes jeg hun kan legge det på senga så tar jeg det....blir litt privat...

nei, vil helst ta den selv.. men om min mor hadde vert på et litt lengre besøk, og ville hjelpe litt, så kunne jeg nok sett litt mellom fingrene [:)] syns det hadde blitt verre om svigermor skulle gjøre det faktisk..

om mamma føler for å vaske klærne mine mens hun passer minsten så gjør det meg ingenting syns det bare er hyggelig gjort.

har hendt at når hun har sett at jeg er sliten, at hun har tatt med skittentøysdunken min med seg hjem og vasket[:D][:D]

snille mamman min

Hender her ja at mor eller svigermor tar med seg klesvask - men undertøyet vasker jeg selv[:D] Det er helst håndklær og dynetrekk som er greit å få vasket for det går det mye av når man har 3 barn.

hehe, nei, det hadde ikke falt meg inn.. hadde vært VELDIG unaturlig her om mamma eller svigermor skulle kommet å vasket klær..

syns ingen av alternavitene passet meg..

Er ingen selfølge at noen får rote i vasken min, men svigermor får hjelpe til litt nå om dagen for jeg er så tung og sliten + jeg har knall vondt i bekkenet og ryggen. Vel og bemerke er det HUN som spørr, ikke omvendt [:)]

kommer till an på sitausjonen da.....gjør d som regel selv,liker det best,men krysset av på ja....for hadde jeg ikke orket det,pga sykdom lr noe slikt og de hadde tilbudt seg så hadde jeg nok sagt ja...

ORIGINAL: *Thias*

nei, vil helst ta den selv.. men om min mor hadde vert på et litt lengre besøk, og ville hjelpe litt, så kunne jeg nok sett litt mellom fingrene [:)] syns det hadde blitt verre om svigermor skulle gjøre det faktisk..

Sign. Jeg har liksom ikke så lyst til at svigermor skal rote i mine skitne truser og sånt, syns det er litt privat. Men mamma har jo sett dem fra før av så det er ikke så farlig, men om sambo ikke hadde likt det så hadde ikke hun fått lov heller. Jeg hadde heller ikke klart å vaska klærene til noen andre, syns det er litt ufint for plutselig har du en truse med utflod eller blod på mellom hendene[&:]

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri i verden om noen andre en meg og mannen(og barna etterhvert) skal gjøre noe husarbeid i mitt hjem:)

sambo har prøvd det en gang mens jeg var borte.. tok ut vasken, da hadde jeg fått "fine" grå truser.. [:'(]
så etter det er det kun min jobb [8D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

klesvasken er MIN!

liker ikke at "fremmende" roter i mitt skitne undertøy o.l.....

De kan få lov å legge sammen og legge på plass så mye de orker. For da er det reint[:D][:D]

Sender som regel sengtøyet vårt hjem til mamma og pappa slik at hun kan vaske det...lukter helt fantastisk[:D]

Så får hun en blomst i ny og ne som takk for hjelpen[:D]

Hadde mamma bodd slik at hun kunne tatt klesvasken for oss så hadde hun fått lov til det ja. Vil helst ikke ha svigermor til å rote i mine skitne truser, mens sambo ikke bryr seg om hvem som vasker bare det blir vasket. Har opplevd at svigermor har vært hos oss, når vi ikke har vært hjemme, og tatt med seg skittentøyet vårt med seg hjem for å vaske det. Syntes ikke det var noe artig. [>:]

nei, tar den selv! [;)]

ORIGINAL: fjuss

nei,det liker jeg best å gjøre selv..

Back
Topp