Lappengirlsa :D

*BekkUlf*

Forumet er livet
How you doin???[:D][:D][:D]
Jeg leser hver dag, og begynner å føle meg ganske klar til å prøve meg[:)]

Bergenslappenjenter: Hva er yndlingsfargen?[:)][:)][:)]

Jeg er jo fra Bergen og har lappen, så sniker mer til å svare.. BLÅ [:D]

Flink du er, står nok med glans [;)]

ORIGINAL: LinnOgMia

Jeg er jo fra Bergen og har lappen, så sniker mer til å svare.. BLÅ [:D]

Flink du er, står nok med glans [;)]

hehe, ja, men du HAR jo lappen[8D] Blå er en fin farge da..jeg er så glad i rååååsa[:D][:D][:D]

Ferdig med Kapittel 8 å.. FINALLY!! SÅ SKAL JEG sykle og lese i morgen og [;)][:D][;)][:D][;)][:D][;)] 
Når får vi svar på når vi kan ta teorien da???
Fargen her er LILLA!!!!

ORIGINAL: Pixiee

Ferdig med Kapittel 8 å.. FINALLY!! SÅ SKAL JEG sykle og lese i morgen og [;)][:D][;)][:D][;)][:D][;)] 
Når får vi svar på når vi kan ta teorien da???
Fargen her er LILLA!!!!

Tok vel to uker å få svar på vandelattesten mener jeg, så kan sjekke siden deres snart[:)]
Lilla, oki, da vet jeg det[:D]

Hva har du planer om å hekle Bekki?!?!? [8D] HEHEHEHEH...

huh???[8D]

Jeg er ALTFOR DÅRLIG til å lese, så jeg fortjener et spark bak! [;)] Men skal legge Adele om en time, så blir det lesing!

Og yndligsfargen min er RØØØØD[:D][:D]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

Hva har du planer om å hekle Bekki?!?!? [8D] HEHEHEHEH...

huh???[8D]

nei bare glem det [8D][;)]

Ikke noe lesing her i gården, men har da begynt med kjøretimer og øvelseskjøring :P hehe... har sånt teorikurs på nett som jeg begynte på for en stund siden men bare gjorde halvparten av.

også leste jeg halve teoriboka da jeg var på besøk hos mamma og venta på at hu skulle komme hjem fra jobb... følte ikke det var noe inni der jeg ikke visste fra før av (kjørt moped en stund)

meeen... sliter med alt som har med mattematikk å gjøre så satser litt på at jeg kan gjette svara på de spørsmåla :p hahaha...

ORIGINAL: Legokloss

Ikke noe lesing her i gården, men har da begynt med kjøretimer og øvelseskjøring :P hehe... har sånt teorikurs på nett som jeg begynte på for en stund siden men bare gjorde halvparten av.

også leste jeg halve teoriboka da jeg var på besøk hos mamma og venta på at hu skulle komme hjem fra jobb... følte ikke det var noe inni der jeg ikke visste fra før av (kjørt moped en stund)

meeen... sliter med alt som har med mattematikk å gjøre så satser litt på at jeg kan gjette svara på de spørsmåla :p hahaha...

samme her...har diskalkuli[:'(]
Jeg har faktisk hatt 14 kjøretimer, så kjøre kan jeg, må bare bli trygg i trafikken[:D]

Jeg er omvendt... kan trafikken ganske bra, men er ikke vant med bilen... har hatt 4 kjøretimer (2 doble) og øvekjørt 3 ganger med pappa... hahaha

Back
Topp