Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Krista
Kan jeg ta sertfikatet når jeg er 6måneder på vei? Skal ta sånn 2ukers intensiv kurs. Jeg glemte å høre om det var noe regler for gravide og ta sertfikatet. Noen som vet?
ORIGINAL: buffys
Kan jeg ta sertfikatet når jeg er 6måneder på vei? Skal ta sånn 2ukers intensiv kurs. Jeg glemte å høre om det var noe regler for gravide og ta sertfikatet. Noen som vet?
vet ikke om hvordan det er med graviditet og sånn, men går det an å ta ett 2 ukers kurs? så fort, og så har du lappen liksom? trodde det tok mye lengre tid jeg.. hvor mye koster det i så fall da?
ORIGINAL: buffys
vet ikke om hvordan det er med graviditet og sånn, men går det an å ta ett 2 ukers kurs? så fort, og så har du lappen liksom? trodde det tok mye lengre tid jeg.. hvor mye koster det i så fall da?
Jeg tar trafikalt grunnkurs her i bergen på tirsdag også skal jeg øvekjøre med pappa og stepappa hverdag (på bytte) til 7mai. da reiser jeg til Norfjordeid på iintensiv kurs (trenger vist ikke å øvekjøre eller å ta grunnkurset før, det kan du gjøre der oppe) Første 7dagene er det 4timer teori hver dag og 2timer kjøring hver dag, siste 7dagene er det 3-4timer kjøring hver dag også kjører man opp til sertfikatet. 24900kr inkl opphold. (det er uten grunnkurset) 2500kr for grunnkurset. (1400kr vis du tar det hjemme før.)