Laparoskopi på tirsdag..

Takk takk[:)]

Jo mer meg tenker på det, jo mer spør jeg meg om det er vanlig å spørre spørsmål ift evt fjerning av organer, før en laparoskopi. Må si jeg synes det er litt irriterende at det ikke ble gjort, og håper nå virkelig at IVF-seksjonen ikke forlanger at de fjernes før vi setter i gang. Da må jeg jo inn enda en gang mener jeg[:(]

Jeg kan ikke tenke meg at de krever at det skal fjernes...

Jeg fikk heller ikke noe spørsmål om det før jeg blei operert, og jeg hadde neppe gått med på det heller... Jeg ville ha visst diagnosen først å så heller tatt stilling til det med viten om det...

Hvor i prosessen er du da "enlitenen"??[:)] Er du også på Riksen??

ORIGINAL: Pastella

Så bra at du føler deg ok!!!

Men så trist beskjed å få med både trange pasasjer og endometriose!!!

Håper dere får det til med IVF!!!

Lykke til!!!

Nei, det er jo ikke så mye å gjøre med ventetiden - annet enn å evt bytte behandlingssted.. Men, det er jo ikke bare bare det heller[:)]

Skulle jo gjerne vært i gang i går, men det er frem med tålmodighetstuben og smøre tykt på[:)]

Masse lykke til videre!!

Jeg antar at jeg kommer til å være litt mer aktiv her fremover, så det er moro å holde kontakten[:)]

Ja, det brente bort endometriosevev i dag, så sånn sett ligger alt til rette for videre behandling[:)]

Nå kjenner jeg ømheten i magen øker litt, og så jeg som ikke har merket noe der i hele dag[:D] Jaja, godt det er kvelden...

Back
Topp