LaOna

x1xTwGirly88

Gift med forumet
du er en KNUPP!!!![:)] rett å slett en skikkelig snupp!!![:)] *sussepåkinnet* *SMASK* hihi[:D]

[:)]Heheh skjønne bønnien min[:)][:)] Kom deg til hovedstaden og ha det gøy med meg snart igjenn!!! U rock my world baby

Ja, det er i tigerstaden det skjer[:D]

ORIGINAL: LeneChr

Ja, det er i tigerstaden det skjer[:D]

Det er så sant så sant[:D][;)]

ORIGINAL: LaOna

[:)]Heheh skjønne bønnien min[:)][:)] Kom deg til hovedstaden og ha det gøy med meg snart igjenn!!! U rock my world baby

ja det hadde vært såååå gøy altså!!! hehe svaner deg og all den andre moroa vi hadde!!! weeeee party party all night long...[:D]

ORIGINAL: twgirly88

ja det hadde vært såååå gøy altså!!! hehe svaner deg og all den andre moroa vi hadde!!! weeeee party party all night long...[:D]

lengste hotellregningen ever[:D][:D] koster flesk å ha det gøy[:D] men det var jo verdt det da, vi fpr spinke og spare og ta det igjenn[:D]

ORIGINAL: twgirly88

lengste hotellregningen ever[:D][:D] koster flesk å ha det gøy[:D] men det var jo verdt det da, vi fpr spinke og spare og ta det igjenn[:D]

OHHH YEAH!!!!

Ååååå, ikke si sånn a!![:D][:D]

Jenta mi tar ikke flaske og jeg får ikke festa[&o]

Back
Topp