Lano-Michael

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Jeg blir sjokkert jeg, over at det er så vanskelig for så mange av dere å unne Mikael og mora seieren. Mikael vant (for flere mnd siden btw)... Sånn ble det denne gangen! Hvorfor gnåler dere FREMDELES om det? Er det en så viktig sak for dere? Er det misunnelse som gjør at dere fremdeles ikke klarer å slutte å syte om det? GET OVER IT!

Han fortjente nok helt sikkert den reisen, men et lanobilde er et lanobilde.
Tema burde si seg selv. Man skulle stemme på det beste LANOBILDET. Lano er en såpe med mye skum. Så altså et bilde av et barn som f.eks bader eller et barn som bruker lano.

Bare så det er sagt, jeg sendte ikke inn bilde selv, så det er ikke fordi jeg er sjalu. Syntes bare det var utrolig rart at han vant LANOkonkurranse. Det vet dere.

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg tror ikke folk føler seg støtt av at han er handikappet, poenget er vel at det var langt i fra det beste bilde i konkurransen, handikappet eller ikke.

ja jeg er enig!

Min lillebror er en som spiller mye online-spill. Wow og diverse. Og han er medlem av flere sånne forum hvor de snakker sammen osv.

Og inne på de forumene så hadde det blitt lagt ut en link til lano-konkurransen hvor noen hadde skrevet (på engelsk, siden dette er internasjonale forum): Hvis han her retarden ([&o]) vinner så kommer bildet på såpeflasker over hele Norge. Hahahahaha! Stem folkens...

Dette fortalte lillebroren min meg altså. Jeg har ikke sett det selv.... Men blir ikke overrasket om det stemmer.

ORIGINAL: STJERNE*

Syntes ikke det var det beste lanobilde, langt i fra. De kunne i det minste anstrengt seg å tatt av han LUA?

ORIGINAL: Søta!

Desverre kan man ikke alltid følge hjertet når man skal selge et produkt.
Er det så vanskelig å forstå?
Nå tror dere sikkert jeg synes han er ekkel og frastøtende, men det får bare være.
Jeg synes på ingen måte han er det, men i markedsføringsverden så er det ikke noe sjakktrekk å ha en handicapet som varemerkets ansikt utad, desverre.

Men på en annen side så synes jeg Lano er et såpass anerkjent merke, at de burde ikke være redd for å miste kunder.
Så de kunne godt hatt han på refillen. Mener nå jeg...

Jeg ville nå tro at det var ett markedstriks jeg da. Jeg tror de hadde vunnet flere kunder enn de hadde tapt.

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg tror ikke folk føler seg støtt av at han er handikappet, poenget er vel at det var langt i fra det beste bilde i konkurransen, handikappet eller ikke.

Back
Topp