Langvarig kynnere

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Andre som har hatt langvarige kynnere?
Jeg gikk tur på 2.5 time i skogen i dag, hadde litt kynnere på turen så gikk i rolig tempo. Etter jeg kom hjem har jeg satt meg ned for å slappe av for jeg er helt gåen i ryggen etter turen. Nå har jeg hatt regelmessig kynnere i en times tid som ikke gir seg, og noen av dem er skikkelig smertefulle, sånn at jeg faktisk har "ropt" av overraskelse pga smerten. Andre som har hatt lignende? Jeg er plaget med kynnere til vanlig også, men aldri noen som har vart så lenge eller vært så smertefulle.

Har ikke hatt vonde kynnere, men hvis jeg er litt for aktiv en dag, da kommer de som perler på en snor på kveld og natt. Endte faktisk på føden på nyttårsaften pga dette. De påvirket heldigvis ikke livmorhalsen, denne gangen. Men fødte tvillingene 9 uker for tidlig pga regelmessige kynnere. Så denne gangen lytter jeg til kroppen og sørger for å hvile mellom slagene.

Ville kanskje ha kontaktet føden om de ikke gir seg snart for din del altså. De bør ikke være vonde.

Uff, det hørtes ikke noe godt ut!
Kanskje du bør roe ned tempoet når du går tur?
Korte ned på lengden, tiden, og hastigheten, eller ta deg flere småpauser underveis?
Kynnere er jo kroppens måte å si fra at man bør stresse ned litt.
Om det ikke gir seg kan du jo alltids ta en telefon. Det burde roe seg når du slapper av.
Prøv å skifte stilling, og se om det hjelper.

Jeg hadde det samme i 8 timer. Var en tur på føden da de var regelmessige og skikkelig vinde men alt var bra og har ikke hatt vonde kynnere etter det (men har mye kynnere)

Sniker fra februar! :) jeg hadde nok ringt til føden å snakket med de, om de er regelmessige. Jeg hadde det samme i desember, og jeg ble lagt inn med premature rier i uke 30. Bedre å ringe en gang for mye :) Lykke til :)

Andre som har hatt langvarige kynnere?
Jeg gikk tur på 2.5 time i skogen i dag, hadde litt kynnere på turen så gikk i rolig tempo. Etter jeg kom hjem har jeg satt meg ned for å slappe av for jeg er helt gåen i ryggen etter turen. Nå har jeg hatt regelmessig kynnere i en times tid som ikke gir seg, og noen av dem er skikkelig smertefulle, sånn at jeg faktisk har "ropt" av overraskelse pga smerten. Andre som har hatt lignende? Jeg er plaget med kynnere til vanlig også, men aldri noen som har vart så lenge eller vært så smertefulle.

hvordan går det med deg? noen bedring?:)

De roet seg ned utover kvelden i går, forsvant ikke helt men var ikke like ille hele tiden, våknet av en del kynnere i natt også, men nå er det rolig igjen. Tror det blir en litt kortere tur i dag ;)

Sliter med det samme! Mye kynnere til vanlig og ofte langvarige/smertefulle kynnere.. Vert hos føden men de kunne ikke si noe om hvorfor, heldigvis har lillegutt det godt i magen! :-) men selvsakt redd det skal gå over i premature rier slik som med storebror i uke 20.. (ga seg heldigvis og gikk til termin)

Back
Topp