Hvis du kan ha hjemmekontor, kan det være mulig for deg å gjøre det og så hente bare gutten din etter feks halve dagen, og så senere det andre barnet? Man kan kanskje få gjort en god del med en ca fire- femåring hjemme, særlig når det er halve dagen og ikke hele. Snakk med arbeidsgiver om situasjonen også, så de er inneforstått med at du kan få mer forstyrrelser på hjemmekontoret.
Hva sier legen om barnets helse? Hva kan dere forvente fremover?
ja, jeg kan ha hjemmekontor, men får ikke gjort jobben min med han hjemme. Ikke kan jeg ha møter med klienter med han hjemme. Da er det kun skriving, noe jeg gjør normalt sett han er syk og hjemme.
Vi kan dessverre forvente at det tar tid. Han skal til FL i morgen, se effekten av astmamedisiner mm. Så vi får se
Stor klem til deg og jeg skjønner veldig godt hva du meiner. Vi er litt i samme båt da mannen er oxå selvstendig næringsdrivende. Og jeg husker så godt i fjor når de stengte ned da mannen måtte jobbe og jeg var aleine med 3 barn. Jeg møtte nesten en vegg og ikke blitt meg selv etter den tiden.
da hadde nok flere gjort set vi gjør! Her var pappapermen med ungen konstant på slep i de 6 timene jeg var på jobb, og hos ulike barnevakter. Bondelivet er fint altså, misforstå meg rett, for jeg hadde valgt det på nytt, men det krever noe av en i gata som andre ikke forstår.