Langtidsforkjølelse og feber

AnLinnea

Elsker forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020
I snart 9 dager har jeg nå logget mer eller mindre rett ut med halsvondt, dårlig matlyst, hosting, tett nese, mye slim og det som hører til. Sover elendig og har tidvis feber på ca 38 ‘C.

Kom ikke gjennom hos legen i dag, men prøver igjen på mandag. Det som bekymrer meg er om dette kan være farlig for babyen på noe vis, og om jeg bør ta Paracet eller ei. Hva tror dere?

Har googlet litt, men vil gjerne høre hva dere tenker.
 
Det eneste som kan være farlig er å få for høy temperatur. Du kan ta paracet. Har akkurat vært forkjølet i 3,5 uke selv. Fortsatt litt vondt i hals og noe snørr. Det satt skikkelig i. Vet mange er dårlige, men kan sitte ekstra i som gravid :(

Var innom legen etter 2 uker med sykdom ifb. Sykemeldig og nevnte halsvondten og spurte om det var farlig dersom det var streptokokker og ikke virus, men det skulle gå helt fint sa hun :)
 
Det eneste som kan være farlig er å få for høy temperatur. Du kan ta paracet. Har akkurat vært forkjølet i 3,5 uke selv. Fortsatt litt vondt i hals og noe snørr. Det satt skikkelig i. Vet mange er dårlige, men kan sitte ekstra i som gravid :(

Var innom legen etter 2 uker med sykdom ifb. Sykemeldig og nevnte halsvondten og spurte om det var farlig dersom det var streptokokker og ikke virus, men det skulle gå helt fint sa hun :)
Åh.. tusen takk for svar Kaffebønna! Nå ble jeg litt roligere. Det med streptokokker har jeg vært veldig bekymret for!
 
Åh føler med deg!! Forkjølet med halsvondt og tidvis feber på uke 2 nå. Kjennes ut som immunforsvaret er helt på bånn og trekker til seg alt som overhodet er mulig.. :mad:
 
Back
Topp