Langtidsblodsukker

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
noen av dere som har målt langtidsblodsukker istede for å ta glukosebelastning?
Jeg sliter ekstremt med å få i meg ting jeg ikke liker smaken på, og sist svangerskap brukte jeg så lang tid på det skvipet man må drikke, at testen ikke akkurat kan sies å være nøyaktig.
Blir kvalm bare av tanken på det så jm nevnte langtidsblodsukker, men var usikker på om legen ville godta det som sjekk av svangerskapsdiabetes. Skal ringe legen men tenkte å høre her også

Jeg har tatt. Legen sa "du burde nok heller tatt glukosebelastning", men så gjorde han ikke mer med det.

Sniker fra juli,igjen :p
Jeg har tatt langtidsblodsukker det er helt fint.Men på glukosebelastningen har jeg slått ut begge ganger tidligere.Garantert denne gang også.Så på meg er det forskjell på de to:-)
Skal ta den selv nå på torsdag å gruer meg max!!! De lager drikken selv å det er helt forferdelig

• Liker
Reactions: BMC
Den som er ferdig utblandet er mye "bedre" på smak og ikke fult så ille å få ned som den de lager selv.

Eg skal egentlig ta sånn glukosebelastning, men kan ikkje så då måle dei langtidsblodsukker og følge det i stadenfor! Har også målt fastande blodsukker sjøl og blodsukker 2 tima etter mat! Følge med på det istaden for denna belastninga!

Back
Topp