Langt ut i svangerskapet?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men håper noen kan svare!

Jeg begynte på p plaster 6 uker etter fødsel, begynte ikke første dag i mens uka, så skulle venta 8 eller 9 dager med ubeskyttet sex, det gjorde vi ikke! 1 mnd og 1-2 uker etter det tok jeg en test for sikkerhets skyld, den var negativ. Men har siden det hatt mye utflod(som jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet med lillegutt), litt små øm/vondt rund eggestokk området på begge sider, veldig sliten og nå mye vondere også litt oppover magen på sidene og masse fantomspark (som gjør mistanken enda større). Mensen kommer som vanlig når jeg har uka, bortsett fra en gang, da jeg begynte å blø 2 dager før jeg tok av plasteret( pleier ikke å blø før 3 dager etter jeg har tatt det av). Har vært veldig oppblåst de siste 2 dagene. Mye som skjer akkurat nå, så kan være det som påvirker kroppen.

Hvordan fant du det ut om du først fikk negativ test?

Altså tror jeg at det bare er en innbilning, men kanskje jeg skal be om en hcg blodprøve sjekk. Hadde den vært forhøyet, hadde jeg vært 13 uker!
 
Ville tatt en ny test nå. Dersom den ikke slår ut, er det veldig lite sannsynlig at du er 13 uker på vei :) Er du fremdeles i tvil, så be om å få måle hcg hos legen din.

Kanskje det er bivirkninger på plasteret som gjør at du føler deg litt "rar"? Har ingen erfaring med plasteret selv...
 
Ville tatt en ny test nå. Dersom den ikke slår ut, er det veldig lite sannsynlig at du er 13 uker på vei :) Er du fremdeles i tvil, så be om å få måle hcg hos legen din.

Kanskje det er bivirkninger på plasteret som gjør at du føler deg litt "rar"? Har ingen erfaring med plasteret selv...
Får gjøre det :) Aldri brukt plaster selv, kun piller!
 
Jeg ville gitt det litt tid og tatt en ny test om et par dager:) Har ingen erfaring med bruk av plaster, og fikk positiv på første testen :p
 
Back
Topp