langt på vei før påvist graviditet?

takk, takk!!

Ønsker deg lykke til denne måneden sollise...det er NÅ det klaffer!!

Enig der Trine!!!

Tenk så koselig det blir når vi alle flytter over i gravidforumet...det er det som skal skje nå altså!!

Tuuuuusen takk, monicababe[:)] Koselig!

ja, alle sammen skal snart på svangerskapsforumet[:)][:)][:)]

Det ser jeg skikkelig frem til[:)]

Jeg fikk positiv test da jeg selv og legen trodde jeg var i uke 6,men etter å ha vært på ultralyd ble jeg satt to uker tilbake,slik at den ble påvistda jeg var i uke 4.
Ellers får dere ha lykke til alle sammen![:)]

jeg testet meg noen dager/en ukes tid etter venta mens og den var negativ så skulle jeg vente en uke , halv annen før jeg testet meg ijen men greidet ikke vente lengere enn 3-4 dg tror jeg det var og da var den positiv

Vi gjennomførte prøverør, og jeg var så nysjerrig at jeg tok en test allerede 2 uker etter egginnsettingen (dvs. at da var jeg i min 4. uke), den var positiv! Tok ny test i uke 6 og ennå en ny test i uke 7 - alle var helt tydelig positive.

hei med første mann fikk jeg akutt vondt i pupper og følte meg annerledes men denne gangen utrolig nok hadde jeg ikke et tegn før mensen uteble den kom første mnd men ikke andre så jeg fikk meldingen hos legen jeg da jeg var ferdig med uke 9!!
ikke forberedt på det og ikke planlagt men det er en kjempe spennende tid uansett...

Min syklus er på 33-34 dager. Og nå sist gang testet meg 35 dager etter siste mens. Da var testen positiv!
Men merket allerede 21 dager etter siste mens at jeg var kvalm, og dermed hadde jeg svært sterke
mistanker om at jeg var gravid. Noe som stemte!

Ved forrige graviditet testet jeg meg 40 dager etter siste mens. Hadde da også en mistanke...
Noe som stemte da også!

Håper du er gravid!!! Hold oss oppdatert, vil du?

Med vennlig hilsen
Lehcar

jeg fikk positivt når jeg var ca 7 uker på veg.....
følte meg ikke gravid, bare den vanlige mens murringa, og litt trøttere enn vanlig!

ønsker dere lykke til jenter, krysser fingrene for dere[;)]

jeg testet negativ når jeg var ei uke for sein med mensen,og slo meg til ro med dette,ettersom jeg hadde en sa i beg av juli og trodde jeg ikke var kommet i orden.Men,etter to uker til tok jeg en ny test,og den var positiv!Jeg trod det er fordi jeg hadde eggløsning senere enn jeg trodde,ca fem dager seinere.Dette viste seg å stemme når jeg var på ultralyd og så den lille astronauten min.Egentlig visste jeg at jeg var gravid, men hadde ingen fysiske tegn før testen var positiv og vel så det.

jeg testet positiv med CB hele to dager FØR ikm dag [:D]
Så det er håp!

Et tips...på legekontoret (i alle fall der jeg er) kunne de påvise graviditet litt før de hjemme testene. Jeg tok en som var veeeldig svak, men samme dag på legekontoret var den super positiv. Så da spurte jeg om de kunne påvise det fortere en hjemmetester, å da sa de ja!!!

Klem fra Kathrine

PS! Håper det blir klaff snart for deg monicabebe

Back
Topp