langt på vei før påvist graviditet?

monicabebe

Forumet er livet
Hei!

Lurte på om noen av dere har gått lenge før dere kunne se på tester at dere var gravide? Har hørt om noen som måtte vente i 8 uker før det slo ut på testene. Noen som kjenner seg igjen her?

Hadde dere i allefall noen andre symptomer som gjorde at dere visste at dere var gravide?

Synes dette høres så rart ut, og er spent på om det finnes noen av dere her inne!!

M

Kjenner ei som fikk positiv test i uke 7....

ORIGINAL: sollise

Kjenner ei som fikk positiv test i uke 7....

Ikke før ?? [&:]

Nei, hun gjorde faktisk ikke det... Hørt om flere også som ikke har testa før mange dager etter ikm...

men sollise, vet du om hun hadde andre tegn også da? Siden hun fortsatte å teste så sent mener jeg?

Jeg testa ikke før 6 uker på vei (2 uker etter IKM) DA var testen positiv[:D]

Merket litt ømme pupper, men vet ikke mere... Ei annen venninne fortalte at i barnehagen der hun jobber var det flere som hadde testet flere dager etter ikm... Jeg trodde også at alle fikk lik stigning av hcg..., men det er visst ikke sånn. Man skulle hatt en bruksanvisning på kroppen sin...

Jeg fikk påvist graviditet først i uke 7....

hei Hanne 21. Visste du det fordi du kjente det på kroppen? Synes det er så rart at man ikke tester positivt før liksom!

Ja jeg kjente det veldig på kroppen..Hadde ingen spesielle symptomer..[:)]
Hadde ømme bryster men det hadde jeg da hver mnd før mensen....
Grunnen til at du kanskje ikke tester positivt før kan være at kroppen din produserer lite av det HCG hormonen som gjør at testen blir positiv...[:)]
skal du teste deg eller har du nettopp testet deg?

Har testet mange ganger, og tror vel egentlig ikke at jeg er gravid. Det er bare en liten stemme inni meg som ikke helt vil la det ligge. Er vel i uke 6 eller 7 nå tror jeg, og har egentlig ikke særlig mange symptomer. Vond i magen, litt sånn mensvondt, litt hoven mage nederst, og i dag har jeg fått vonde pupper. Sleit med hodepine en stund også.

Alle disse tingene kan jo være alt mulig annet også.

Skal til gynokolog om en uke og da får jeg jo vite sikkert hva dette er for noe!!

Blei bare litt nysgjerrig

Høres gravid ut, ja.. men du får høre hva legen tror[;)] eller gynekologen

Med førstemann fikk vi positiv test 8 uker på vei...
Var første testen da,siden vi egentlig ikke planla enda!
Begynte å kaste opp og slikt uka i for veien,og da "fatta" vi mistanke...
Men ikke noen andre tegn.

jeg skjønner liksom ikke helt at jeg kan være det heller...litt rart egentlig. Men får jo vite om alt står bra til innvendig da.

Får i allefall vite om det er graviditet dette her. Har egentlig mest tro på at det kan være p-pilleabstinenser etter at jeg sluttet på piller. Hadde en mens fra 6.-7. okt, men det blødde ikke mye...Merkelige greier altså.. Kroppen er i allefall rar.

Godt å sjekke at alt står bra til...tenker på syster og muskelknuter og alt mulig rart også

Muligens feste blødning...[;)]
Men kan jo gå til lege å ta blodprøve og da...
Der er ofte hcg nivået høyere enn i urina!

Får svar om en uke hos gynokologen. han ser det jo

Du må holde oss oppdaterte da, monicababe[;)]
For meg kan du høres gravid ut ja...

Ønsker lykke til[:)]

Skal si fra jeg. Er fornøyd bare alt står bra til der nede. Vil ikke ha beksjed om ekle uhumskheter som lager problemer for meg altså...

Det er helt sikkert bra der nede[;)]

Back
Topp