Langt, men håper noen tar seg tid til å svare.

En tråd i 'Juli 2017' startet av emma1, 30 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Hvorfor måtte jeg klikke meg inn her nå?? [emoji23] jeg er megapyse på sånt! Merka at jeg la bena på sofaen mens jeg leste tråden istedenfor å ha dem på gulvet [emoji23] det er så jeg nesten ikke tør å være oppe mer. Nei tror jeg legger meg på rommet med mannen og bebisen [emoji23][emoji23][emoji23]

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  2. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Babyen sover fortsatt på rommet vårt, men hun kan våkne og hylskrike ja. Vi tror at hun drømmer om at noen stjeler melka hennes [emoji23] det skjer ikke ofte, men det skjer i ny og ne. Hvertfall det siste halvåret. Noen ganger så er det fordi hun er sulten. Kan det være det?

3. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hahahaha..... lettskremt du også? [emoji23]

4. emma1 Flørter med forumet

Med engang vi hørte det så spratt jeg opp og sprang inn til baby..hun stensov så ikke mulig at hun kunne ha «plystret».. var på en måte to ulike plyster. Akkurat som om noen plysteret inn og ut. Nei, skjønner virkelig ingenting. Tørr ikke ha babycall bare for å sjekke når hun ikke er der heller i frykt for at vi hører noe mer:gen113

Håper ikke det skjer noe mer nå..:stop

5. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Oh Yes! Har slutta helt å se skrekkfilmer og alt annet i den sjangeren [emoji23]

• Liker Liker x 1
  6. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Hm...kan det være at hun er litt tett i nesa eller buser som sperrer neseborene som lager den lyden? Det har vi hørt på jenta vår når hun er litt tett eller hvis vi har glemt å rense nesa hennes [emoji12]

7. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Hjelpes.. Jeg som ikke tror på spøkelser angrer nå på at jeg fant denne tråden etter jeg hadde lagt meg. [emoji85]

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1

Del denne siden