Langfredag - 18. april

Det hørtes godt ut! Vinden har gitt seg litt her, så det går an å sitte ute her også :D
Så lenge det ikke blåser for ille, og er opphold, er det jo greit å være ute i grunnen :) Nå forsvant sola igjen så vi må nok nøye oss med opphold :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge det ikke blåser for ille, og er opphold, er det jo greit å være ute i grunnen :) Nå forsvant sola igjen så vi må nok nøye oss med opphold :p

Hehe ja, jeg blir ikke skremt av litt vind i grunn, men det var helt ille her i natt og i formiddag :o
Slik at set river skikkelig i huset :p

Hehe ja, jeg blir ikke skremt av litt vind i grunn, men det var helt ille her i natt og i formiddag :o
Slik at set river skikkelig i huset :p
Ungene trives jo ute i all slags vær, men jeg synes fort det blir kaldt og stusslig ute om det er surt :P

Ungene trives jo ute i all slags vær, men jeg synes fort det blir kaldt og stusslig ute om det er surt :p

Ja vær er egentlig ingen hindring sånn sett, men det går en grense for hvor koselig det blir :p

Så koselig med besøk da :D Kos dere!!

Takk:D koser oss masse! De to som er på besøk, tok med Emira opp til en café på fjellet, man må kjøre taubane opp dit :) Liana og Leoh sover nå (derfor vi ikke ble med).. snart blir det vel folksomt her igjen :P:D

Ja, det var jo bra hun skjønte det, men hun stod og skrek utenfor her helt til vi fikk stått opp, kledd på oss og kommet ut :p

Hahaha nesten like mye styr som med en unge jo:P:D

Vi fikk besøk av denne karen mens vi satte og spiste frokost :) Stor stas for både liten og stor!
"Miklel jev" sa Hermine igjen og igjen. Enda mer morro ble det da han begynte å jakte på mus rett utfor vinduet og hoppa høyt oppi lufta flere ganger, til slutt fikk han musa og la seg ned for å tygge på den :D
Vis vedlegget 57794

Skikkelig nysgjerrig type! :)

Så fin den er :D ikke så ofte man ser noe til de dyrene der ;):)

Ja vær er egentlig ingen hindring sånn sett, men det går en grense for hvor koselig det blir :p
Vi satt ute i tett snødrev og spiste Appelsin da Hermine erklærte at vi hadde det "kosli" :eek: :P Hver sin oppfatning av været ja! ;)

18.15 og han sover!
Sliten etter flere timer ute i ettermiddag :)
Mannen og T kommer snart hjem, da skal vi spise skinke og grønnsaker :)

Surfer mobilt!

Vi satt ute i tett snødrev og spiste Appelsin da Hermine erklærte at vi hadde det "kosli" :eek: :p Hver sin oppfatning av været ja! ;)

Hehe ja absolutt :D

Hehe, det var en fnisete og fornøyd T som kom hjem fra fjellet. Og litt solbrent :p
De begge trengte seg et bad, så da ordner jeg middag i mens (passer på det som står i ovnen og gjør seg selv :p)
"Se opp" har begynt på TVNorge nå, jeg elsker slike filmer. Men det spørs om T orker en hel film etter middag :p

Hehe, det var en fnisete og fornøyd T som kom hjem fra fjellet. Og litt solbrent :p
De begge trengte seg et bad, så da ordner jeg middag i mens (passer på det som står i ovnen og gjør seg selv :p)
"Se opp" har begynt på TVNorge nå, jeg elsker slike filmer. Men det spørs om T orker en hel film etter middag :p
Så koselig å få resten av familien hjem :) Kos dere med middag og film!

Hermine like krakilsk i kveld :( Håper det gir seg snart altså! Utrolig slitsomt for alle, for ikke å snakke om at det blir så sent før hun sovner :oops: Nå sover hun midt i dobbeltsenga da, med stumpen i været :rolleyes:

Nå er det snop og film på Netflix tenker jeg! :D

Nei jeg har aldri sett en rev på så nært hold før, så det var morro :)

Jeg har bare sett det ved veikanten gjennom skog :) men når vi bodde utenfor kongsberg, i et skogsområde, så var det gaupespor rett utenfor stuedøra:eek:

Hehe virker som om han hae kost seg masse da :D hehe.. ja sånne barnefilmer er fine:) liker det selv.
Hehe..

Hermine like krakilsk i kveld :( Håper det gir seg snart altså! Utrolig slitsomt for alle, for ikke å snakke om at det blir så sent før hun sovner :oops: Nå sover hun midt i dobbeltsenga da, med stumpen i været :rolleyes:

Nå er det snop og film på Netflix tenker jeg! :D

:( så vondt!

Hehe stumpen i været er en stor hit hos Liana å:D og gjerne feil vei i senga og oppå dyna ;)

For ett par år siden hadde vi en liten rev snikende rundt huset. En dag jeg hadde verandadøren oppe stakk den hodet inn ;) Naboen matet den, hvilket førte til at den ble ganske trygg rundt oss! Moro med rever!

Da var alle ungene lagt! Litt senere for jentene enn vanlig.. Liana kl 19:39 og Emira kl 20:00.. og jeg har fått lagt Leoh nå!:D så håper han sovner snart..og håper han er på rett vei til å legge seg tidligere;)

jeg og sambo måtte le litt istad, for alle 3 ungene bæsja RETT etter hverandre:eek::P haha.. først Leoh, så Liana og så Emira! Godt en av oss ikke var alene og at Emira går på do!:P

Nå er det full avslapping med pysjbukse, genser fra samboers skap, burn og sjokolade (som jeg fikk av broren hans:D )

Back
Topp