Så lenge det ikke blåser for ille, og er opphold, er det jo greit å være ute i grunnenDet hørtes godt ut! Vinden har gitt seg litt her, så det går an å sitte ute her også![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det ikke blåser for ille, og er opphold, er det jo greit å være ute i grunnenDet hørtes godt ut! Vinden har gitt seg litt her, så det går an å sitte ute her også![]()
Hehe ja, jeg blir ikke skremt av litt vind i grunn, men det var helt ille her i natt og i formiddagSå lenge det ikke blåser for ille, og er opphold, er det jo greit å være ute i grunnenNå forsvant sola igjen så vi må nok nøye oss med opphold
Ungene trives jo ute i all slags vær, men jeg synes fort det blir kaldt og stusslig ute om det er surtHehe ja, jeg blir ikke skremt av litt vind i grunn, men det var helt ille her i natt og i formiddag![]()
Slik at set river skikkelig i huset![]()
Ja vær er egentlig ingen hindring sånn sett, men det går en grense for hvor koselig det blirUngene trives jo ute i all slags vær, men jeg synes fort det blir kaldt og stusslig ute om det er surt
Så koselig med besøk daKos dere!!
Ja, det var jo bra hun skjønte det, men hun stod og skrek utenfor her helt til vi fikk stått opp, kledd på oss og kommet ut![]()
Kos dere med besøk
Vi fikk besøk av denne karen mens vi satte og spiste frokostStor stas for både liten og stor!
"Miklel jev" sa Hermine igjen og igjen. Enda mer morro ble det da han begynte å jakte på mus rett utfor vinduet og hoppa høyt oppi lufta flere ganger, til slutt fikk han musa og la seg ned for å tygge på den![]()
Vis vedlegget 57794
Skikkelig nysgjerrig type!![]()
Vi satt ute i tett snødrev og spiste Appelsin da Hermine erklærte at vi hadde det "kosli"Ja vær er egentlig ingen hindring sånn sett, men det går en grense for hvor koselig det blir![]()
Nei jeg har aldri sett en rev på så nært hold før, så det var morroSå fin den erikke så ofte man ser noe til de dyrene der
![]()
Hehe ja absoluttVi satt ute i tett snødrev og spiste Appelsin da Hermine erklærte at vi hadde det "kosli"![]()
Hver sin oppfatning av været ja!
Så koselig å få resten av familien hjemHehe, det var en fnisete og fornøyd T som kom hjem fra fjellet. Og litt solbrent![]()
De begge trengte seg et bad, så da ordner jeg middag i mens (passer på det som står i ovnen og gjør seg selv)
"Se opp" har begynt på TVNorge nå, jeg elsker slike filmer. Men det spørs om T orker en hel film etter middag![]()
Nei jeg har aldri sett en rev på så nært hold før, så det var morro![]()
Hehe, det var en fnisete og fornøyd T som kom hjem fra fjellet. Og litt solbrent![]()
De begge trengte seg et bad, så da ordner jeg middag i mens (passer på det som står i ovnen og gjør seg selv)
"Se opp" har begynt på TVNorge nå, jeg elsker slike filmer. Men det spørs om T orker en hel film etter middag![]()
Hermine like krakilsk i kveldHåper det gir seg snart altså! Utrolig slitsomt for alle, for ikke å snakke om at det blir så sent før hun sovner
Nå sover hun midt i dobbeltsenga da, med stumpen i været
![]()
Nå er det snop og film på Netflix tenker jeg!![]()