Lange topper..

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Jeg har det mest behagelig i tights/strømpebukse for tida.. Mini ligger på tvers og jeg føler hodet hans noen ganger er på vei opp i lungene mine, hehe. Men om jeg skal gå i tights utenfor husets fire vegger så MÅ jeg ha lang topp;) Noen som har kjøpt noen slike i det siste som funker sammen med cardigan? Trenger ikke være så lange, bare over skrittet liksom..

Vero Moda har noen lange med blondekant i bunnen, kjøp bare en større størrelse en vanlig :) også har jo Cubus alltid en del , kjøper alltid en større størrelse når det gjelder topper :)

Vero Moda har noen lange med blondekant i bunnen, kjøp bare en større størrelse en vanlig :) også har jo Cubus alltid en del , kjøper alltid en større størrelse når det gjelder topper :)
Takk for tips :) Får ta en tur å se om jeg finner noe! Er jo veldig greit å ha litt store gode topper til etter fødselen også :)

Jeg kjøpte noen lange topper/trøyer med dobbelkant nede på vivikes for et par uker siden, men det er mer sånne til å ha under andre ting. Men det er kanskje ikke sånne topper du mener? :)

Jeg har kjøpt mine på HM og BikBok :)
Er som deg, må ha noe langt når jeg bruker tights. Tights are not pants! :laughing002

Jeg har kjøpt mine på HM og BikBok :)
Er som deg, må ha noe langt når jeg bruker tights. Tights are not pants! :laughing002
Samme her , skal helst gå over rompa , kan i nød gå med noe litt kortere, men da må jeg ha en lang cardigan over :p

Jeg har kjøpt på Cubus, synes de er gode :) Enig med dere ang tights! Kun på trening det er lov å vise rumpa i de :p

Jeg har de lange toppene fra H&M, både med lang og kort arm. Kjøpte en størrelse større en vanlig.

Jeg har de lange toppene fra H&M, både med lang og kort arm. Kjøpte en størrelse større en vanlig.

Hvilke?!
Har kjøpt noen gravid topper og de er faktisk for korte nå !! :O

Hvilke?!

Finner dem ikke i nettbutikken nå, men de har dem i gravidversjon! Søk på Mama trikottopp i appen. Fins i flere farger, i tillegg til en off shoulderversjon. Fikk lyst til å handle jeg nå.. Men dumt de ikke har den vanlige versjonen inne da, de kan jo brukes etter fødsel også.

Hvilke?!

Jo da, nå fant jeg dem i papirkatalogen. Kun med lang erm da, de heter kort trikotkjole (ikke topp). Jeg elsker disse, de er supre over tights:-) En størrelse større enn vanlig passer meg fint nå.

Jo da, nå fant jeg dem i papirkatalogen. Kun med lang erm da, de heter kort trikotkjole (ikke topp). Jeg elsker disse, de er supre over tights:-) En størrelse større enn vanlig passer meg fint nå.

Aha! Skal sjekke senere :) takk :)

Back
Topp