lange dager..

siwro

Gift med forumet
Hva gjør dere i dag da jenter??
kjeder meg jeg, tiden går så sakte synes jeg... Har nettopp vært ute å vasket bilen, og spyla vinduene på utsiden, skal vaske rundt inne før jeg drar til tromsø igjen.. for når jeg kommer hjem skal jeg bare slappe av å ruge på egget....
Har så lyst å kjøre meg en laaang tur å være borte i helga. Synd man ikke har sertvikat...[&:][&:][&:]
skal gjøre i helga da??
Vanligvis liker jeg meg godt aleine men nå synes jeg det er pyton, lyst å jobbe egentlig, men har langfri så blir jeg sykemeldt neste gang jeg har jobbperiode for da er jeg i tromsø...usj...
Tatt opp en kylling jeg skal lage meg til middag...hva skal dere ha til middag i dag da??

høres hæli ut da[:D][:D]må seriøst lære meg å lage lapskaus..har du noen god oppskrift?? har aldri lagd det før nemlig[:D]
kjedeli å ikke ha mannen hjemme i helga...men men.....

Sitter hjemme å sturer...orker ikke gjøre noe anna egentlig. Skulle ønske noen kom på besøk eller noe. Lyst på shopping, men orker ikke tanken på å foralte sofaen

mhm samme her, skulle ønske noen kom på besøk..
ORIGINAL: hero

Sitter hjemme å sturer...orker ikke gjøre noe anna egentlig. Skulle ønske noen kom på besøk eller noe. Lyst på shopping, men orker ikke tanken på å foralte sofaen

ja heeelt enig...vært kos å møtt gjengen her inne..
ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: siwro

mhm samme her, skulle ønske noen kom på besøk..
ORIGINAL: hero

jeg kunne godt ha kommet på besøk men jeg bort så langt unna, kjipt egentlig, kunne vært koselig å få møtt dere

mhm einast å finn på her e jo å vask, men tenkt e sku spra nokka til uka...
har jo vaska my, så må spar litt...ingenting e arti på tv helr..

høres hæli ut da[:D][:D]må seriøst lære meg å lage lapskaus..har du noen god oppskrift?? har aldri lagd det før nemlig[:D]
kjedeli å ikke ha mannen hjemme i helga...men men.....
skjær opp all grønnsaker du vil ha åsså bruker du kjøttbuljong å steik kjøttdeig :) det synes æ e veldi godt, men du kan å kjøpe saltkjøtt å koke å nåe det har trokke i nån tima så kan du ha i grønnsakern, poteten siste halvtime :D

Åh så kjedelig, er ikke noe gøy å sitte alene, håper du finner på noe som får tia til å gå :)

hehe ja kunna da gjort d...meeen uff......

hva med litt web tv da???[:D]
funker alltid når jeg kjeder meg [;)]

mhm d går jo ann..takk for tips[:D]

jeg har et feel good program svensk tv3![;)]
ensam mamma søker..... se på det du[:D]

øøh søker du bare webtv.no??har ikke jort dette før[8D]
ORIGINAL: Essmeralda

www.mtv.com har mye bra. Jeg har sett alle 16 and pregnant og teen mum epiodene

øøh søker du bare webtv.no??har ikke jort dette før[8D]
ORIGINAL: Essmeralda

hehe, nej du går på tv3.se http://www.tv3play.se/ her er det masse du kan velge i.
norsk tv3 har jo også alle sine norske program liggende ute gratis http://www.tv3.no/play

inn å lek deg, masse god underholdning på en kjedelig dag [:D]

nrk har vel også masse program liggende ute på nrk.no

LYKKE TIL [;)]
spør hvis du ikke får det til [;)]

takk har sott å sett på himmelblå de episodene jeg ikke har fått sett[:D]

Hær blir det hjemmelaga pizza med noen venna[:)]

Fant du internasjonal matsenter da?[:)] Å Nerstranda?

fant det etter myyye om og men....så i løpet av nesteuke skal jeg lage vårruller, så skal jeg lage oppskrifta å legge ut her, til dem som ville ha den.. men har ingen oppskrift, bare hiver oppi noe, men skal lage ei av det jeg lager..[:D][:D]

fant det etter myyye om og men....så i løpet av nesteuke skal jeg lage vårruller, så skal jeg lage oppskrifta å legge ut her, til dem som ville ha den.. men har ingen oppskrift, bare hiver oppi noe, men skal lage ei av det jeg lager..[:D][:D]

Æ pleie åsså bare å slenge nåkka i hop, å dem blir bestandig veldig god,hehe[:)]
E jo så siiinnsykt godt[:D]
Men bra du fant det iallefall[:)]

ka du bruk å ha oppi da??har du d samme kvær gang??
ORIGINAL: MilliVanilli

Æ pleie åsså bare å slenge nåkka i hop, å dem blir bestandig veldig god,hehe[:)]
E jo så siiinnsykt godt[:D]
Men bra du fant det iallefall[:)]

hmm d var no nytt[:D] du må lage til meg å sende hehehehe så skal jeg lage til deg å sende[:D][:D][:D][:D]

når jeg lager vårruller så har jeg i revet gulerøtter, kjøttdeig kryddra me litt chilli og kjøtt å grillkrydder. åsså koker jeg nuddler med biffsmak. mmmm de er nydelige

e bor i lofoten..e fra værøy men bor nu på sørvågen[:D][:D]

hmm d var no nytt[:D] du må lage til meg å sende hehehehe så skal jeg lage til deg å sende[:D][:D][:D][:D]

når jeg lager vårruller så har jeg i revet gulerøtter, kjøttdeig kryddra me litt chilli og kjøtt å grillkrydder. åsså koker jeg nuddler med biffsmak. mmmm de er nydelige

hehe d hørtes lurt ut :P kor du bor hænne i nord foresten? trur ikke æ har fått d me mæ :)

Back
Topp