Lang weekend

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Noen som har tips hvor det er ideelt å reise på langweekend???
Tenker da på shopping(billig) og opplevelse

Tallinn[:D][:D]
Riga
Vilnius

Kjempe fine steder og billige steder!! Koste meg gløgg alle stedene, men likte Tallinn aller best[:D][:D] 

Riga er jo kjempe billig nå for de har ikke kommet seg opp igjen etter finanskrisa.. Sambo ga julegave til foreldrene sine til jul og betalte (med fly tur/retur og hotell) til Riga og betalte 1400 kr for to.. Og hotellet var på et av Rigas flotteste hoteller, 5 stjerners..[:)]

ORIGINAL: nurkeklar

Riga
Vilnius

Kjempe fine steder og billige steder!! Koste meg gløgg alle stedene, men likte Tallinn aller best[:D][:D] 

Riga er jo kjempe billig nå for de har ikke kommet seg opp igjen etter finanskrisa.. Sambo ga julegave til foreldrene sine til jul og betalte (med fly tur/retur og hotell) til Riga og betalte 1400 kr for to.. Og hotellet var på et av Rigas flotteste hoteller, 5 stjerners..[:)]

Riga har eg vert,så vill prøve nye plasser[:)]
Hvor henne i tallin? Har ei veninnne som hadde vert der,men hun var ikkje sikker på om hun hadde vert på rette plassen..
Og hvor er vilnius???

ORIGINAL: Jannet84

ORIGINAL: nurkeklar

Riga
Vilnius

Riga har eg vert,så vill prøve nye plasser[:)]
Hvor henne i tallin? Har ei veninnne som hadde vert der,men hun var ikkje sikker på om hun hadde vert på rette plassen..
Og hvor er vilnius???

Tallinn er i Estland.. Vi bodde nesten midt i byen så var masse og se!! [:D] Utrolig koselig og romantsik by!!
Vilnius er i Lithauen[;)]

Back
Topp