Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på..... [emoji848]
Hvorfor gjøres det lang og kort regime?
Er begge like vanlig privat som offentlig?
Og kort regime da?
Hmm lurer på hva vi ha da. Alt ok, men må bli pgd
Det jeg egentlig lurte på var om lang regime KUN er ment for å styre deg etter slik klinikken ønsker eller om det faktisk har en slags positiv virkning i visse tilfeller på pasientene. Men Ønsker en liten en svare egentlig på det jeg lurte på ganske bra [emoji4]
Jeg har få egg så får håpe lang regime har en positiv virkning på meg! [emoji4] og kjennes sånn ut i magen nå for å si det sånn [emoji28]
Jeg skiftet fra kort til lang protokoll og kroppen responderte mye bedre på lang![]()
Det jeg egentlig lurte på var om lang regime KUN er ment for å styre deg etter slik klinikken ønsker eller om det faktisk har en slags positiv virkning i visse tilfeller på pasientene. Men Ønsker en liten en svare egentlig på det jeg lurte på ganske bra [emoji4]
Jeg har få egg så får håpe lang regime har en positiv virkning på meg! [emoji4] og kjennes sånn ut i magen nå for å si det sånn [emoji28]
Jeg har null respons på kort regime (prøvd 2 ganger), hadde god effekt på lang; så for meg er det ikke for å styre datoer, men pga respons.![]()
Hvis det er alvorlig arvelig sykdom hos mor eller far, eller begge.Kan jeg spørre hvorfor man må ha pgd? Trenger ikke svare om du ikke vil [emoji4]
Jeg hadde også kort regime av samme årsaker. (Dette var på offentlig sykehus)Vi fikk beskjed om kort regime pga at prøvene mine er bra (kvalitet og antall), og fordi det er svømmerne til mannen som er problemet!
Jeg hadde også kort regime av samme årsaker. (Dette var på offentlig sykehus)
Kan jeg spørre hvordan "problem" dere har? Har du også få egg? Håper så veldig det fungerer bedre med lang denne gangen[emoji1317]
Hvis det er alvorlig arvelig sykdom hos mor eller far, eller begge.