lang tid

siwro

Gift med forumet
synes det er fryktelig lenge til jeg kan teste altså..
hadde jo insemineringa på tirsdag, og skal ikke teste før dn 12..
er sååå kjedelig å vente....

dnng gang er heeelt anderles enn ved vanlig ivf'en altså.. da hadde jeg ømme pupper bare 2-3 dager.. nå har jeg hatt det i ei uke i allefall, blir ømmere og ømmere... dnnr gang kjenner jeg noe skjer i ryggen og i eggstokkene, akkurat som prikking elr noe skjer allefall(vanskelig å forklare) kjente NADA ved ivf..jeg lurer på hva dette er.. håper det er positvt...jeg har så lyst å teste men vet det er aaaaltfor tidlig....sist gang var jeg ikke så spendt som dnnr gang......

vet ikke hvor lenge man må etter ei el sprøyte er tatt?? vi har i allefall hver dag etter elsprøyta bortsett fra på lørdag.. så i går siste gang da, for da reiste jeg siden jeg skal bort på jobbuke....det burde vel være nok??hehe elr skulle vel helst ha vært denne uka og for å sikre meg spørr du meg....[;)]

Hehehe en bra grunn til aa humpe ivei.. Tror nok det burde holde. Sperm kan jo leve opptil en uke nesten likevel..Saa med daglig "paafyll" burde du vaere gardert.. Kanskje gubben kan komme paa besoek en natt eller to om du er i tvil hehehe[;)]

hihi får håpe det holder[:D]
skjønner ikke hva det er det her md yderst litt blødslim på papret hver dag..kunn dn ene gangen jeg tisser i løpet av dagen..blir ikke klok på dette...[&:]

Krysser alt jeg har for deg! Måtte d bli positiv test om en stund. Er deg vel unt[:)][:)]

ORIGINAL: tkn

Krysser alt jeg har for deg! Måtte d bli positiv test om en stund. Er deg vel unt[:)][:)]

takk jenter, tok en test i morrest for skøy skyld, deb var seff. negativ..men det er da aalt for tidlig.. er jo ei uke siden inseminering bare hihi...men jeg blir så frustrert når det kommer litt å litt blod hver dag...nå har jeg litt igjen i dag...[&:][&:] det jør at jeg føler at det ikke går...

joda vet da det er alt for tidlig, blir bare så frustrert når det kommer en liten skvett blod hver dag, jeg blir så satt ut å tenker at løpet er kjørt... men jeg har så mye murringer og som gjør meg GAL[;)] hadde ikke det sist nemlig...vil gå en dag uten det pittelille blodet, så jeg kan se litt lysere[:D]
vanskelig dette her jah..

Krysser alt for deg, jeg - TR kan bare drømme om å komme, for hun skal nemlig holde seg unna leeeeenge[:)]

ORIGINAL: tkn

sign[:)]

Back
Topp