Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 år her, og dette svangerskapet har vært totalt oppned av det andre... Jobba til dagen før snuppa ble født, født tre og en halv uke før, plagdes ikke med nooooe... Nå... Alt...
Men hva som er mer vanlig enn ikke aner jeg ikke
Men jordmora sa at livmora husker uansett hvor mange år som har gått![]()
Regnes man som førstegangs igjen etter 7 år? Sikkert en grunn til det... Jeg merker at denne gangen gikk alt lettere i starten men tyngre på slutten. Kranglete bekken og vonde strålinger nedover beinaJeg har syv år mellom fødsel nr. to og tre.
Her har jeg hatt tre relativt like svangerskap- har jobbet helt til svangerskapspermisjonen (80% siste tre ukene) og hatt svært lite plager.
Jordmoren min mener at jeg ikke er å regne som en førstegangsfødende, selv om det er over syv år siden sist fødsel (blir spennende å se- er fem dager til termin)![]()
Regnes man som førstegangs igjen etter 7 år? Sikkert en grunn til det... Jeg merker at denne gangen gikk alt lettere i starten men tyngre på slutten. Kranglete bekken og vonde strålinger nedover beinahar nok mye med årstiden å gjøre også. Sist gikk jeg høygravid om sommeren og det var virkelig deilig! Ingen smerter eller noen ting. Nå derimot er energinivået på bånn og kroppen kjennes tung, enda jeg ligger 7 kg under det jeg veide ved termin sist gang... Startet på samme vekt som sist. Rare greier.