Lang tid mellom kontrollene?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Syntes ventetiden er så lang mellom kontrollene, dør etter å få bekreftet at det er noe der! Har vært på førstekontroll i uke 10 ca. Og skal ikke på neste før i uke 17. Så er jo enda en måned igjen???:-(

Sent from my iPhone

Enig! Blir lenge. Jeg skal på første neste fredag, så blir vel oul neste regner jeg med..

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns også det er lenge mellom hver gang ! ;/ Var i uke 11, og skal igjen i uke 17. Så kommer OUL i uke 19, og kontroll uke 24/26, men kontrollene blir vel tettere i slutten da :)

På slutten er man inn hver fjerde 4 uke :)

Du kan selv ringe til jordmortjenesten i din kommune å be om en time om du har behov for det. Det som er satt opp er liksom en mal på hva vi iallefall skal ha, den malen gjøres induviduel for hver av oss. Jeg var i uke 11 og skal tilbake i uke 16 og det syns jeg er helt fint. Det ble jeg og jordmor enig om :)

Er vel ikke så mye som kan sjekkes akkurat no. Jeg var hos legen i uke 12, så blir det jordmor i uke 16 og oul i uke 19.?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er vel ikke så mye som kan sjekkes akkurat no. Jeg var hos legen i uke 12, så blir det jordmor i uke 16 og oul i uke 19.?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her :-) var hos legen i uke 7 også. UL blir i slutten av uke 19

Første kontroll uke 8, så var jeg på ny i uke 10, så skal jeg på sykehuset til uka igjen, uke 13 og legge plan for videre oppfølgning av sykehus i tillegg til lege. Skal ikke til jordmor overhode.

Synes ikke det er så lenge. :)

Synes også det er så lenge å vente mellom hver gang :( men i dag fikk jeg snakket med psykologen min om det så blir det vel tettere oppfølging etter det.

Jeg var på tidlig ul i uke 7, legen på mandag som var(uke 12) og neste blir oul i uke 18(11.juni) det er jo så alt for lenge til :(

Back
Topp