Glad70
Forumet er livet
I natt sov jenta mi fra 2220 til 0800!!! Det er nesten 10 timer det, og absolutt rekord for henne (har vært veldig ustabil, natten før våknet hun allerede før kl. 0100 for nattmat...). Hadde noen pupper av en annen verden når jeg våknet, da. Hun var egentlig så glad og fornøyd borte i sengen sin at jeg sikkert kunne rukket en dusj før hun fikk mat (som jeg av og til gjør om morgenen), men de puppene var så vonde at jeg nesten ikke visste hvordan jeg skulle få bært henne fra sengen til stuen, så jeg tok henne opp med en gang "for å få hull på byllen" (var forresten gått hull på en allerede, både madrassen og dyna var klissvåt).
Hun sover riktignok lite på dagen nå, men det er kanskje normalt når man nærmer seg 5 mndr? Hun har alltid pleid å ha en god formiddagslur, men den har blitt veldig kort nå, rekker som regel frokost, men ikke noe særlig mer liksom, og hun har sovet kun korte lurer utover dagen de siste dagene.
Hun sover riktignok lite på dagen nå, men det er kanskje normalt når man nærmer seg 5 mndr? Hun har alltid pleid å ha en god formiddagslur, men den har blitt veldig kort nå, rekker som regel frokost, men ikke noe særlig mer liksom, og hun har sovet kun korte lurer utover dagen de siste dagene.