Lang natt...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Oliver våknet med hylskrik i 23 tiden i går kveld, roet seg kjapt ned og sovnet igjen. La oss rundt kl 01. og samboer sovnet raskt, noe jeg alldeles ikke gjorde. Litt før 03. våknet han og gråt, holdt det gående til 04.30, etter at jeg hadde i en time kost på ryggen hans for å roe han ned. Så var han lys våken kl 06, og jeg har hatt hele 30 min med søvn i natt[&:] Noen av dere som kan tro det har med at vi alle inkl hundene har sovet på samme rom?Siden ahn er vant til å ligge alene, for så å plutselig de siste dagene sove med mer uro rundt seg? Kanskje det er tennene oppe?

Kom gjerne med innspill på hva det kan være[:)]

Aleksander hadde noe lignende en natt..
Aner ikke hva det kan være. Det var kun den natten[8|]

Det kan være så mye rart. Her har vi hatt sånne "marerittnetter" uten å finne noen forklaring på hva som har vært galt. Bare å håpe det går over [:)]

Jeg tror det er godt mulig at det kan være fordi dere sover på ett rom. Cecilie sover mye lettere nå i forhold til før, så når hun sov på vårt rom våknet hun mer enn etter vi flyttet henne på eget rom.

I natt sov han på mitt gamle jenterom, og han sov hele natten, så var nok rett og slett bare det at vi alle sover på ett rom[;)]

Back
Topp