lang natt

MinniMe

Elsker forumet
Markus har sovet opp til 4 timer de siste nettene å det har vert helt nydelig..hn er bare kjempe snill
men i nat har han bare sovet mellom 30 min til 1 time i slengen.. da våkner han å sutrer , han skriker ikke men var veldig urolig.

hmmm det er så vondt å se på at han ikke har det no greit å at jeg ikke kan hjelpe han eller finne ut av hva det er.. har sef prøvd bleie skift , mat +++ men det hjalp ingenting..føler meg som verdens dorligste mamma akkurat nå...

noen som har noen gode råd???

kan sikke rvære noe du har spist som magen hans reagerer på..sån har nå jeg det..så jeg etter bare brødskive med litt smør og servelat og drikker vann..det er alt  jeg spisr om dagen..tenkte å prøve litt forskjellig mat etterhvert,men natte søvn er så viktig for meg atte jeg drøyer det litt..du er da ingen dårlig mamma for det..du er nå der for ham[:D][:D][:D][:D]

Viktor holder på slik dersom han ikke får rapet tilstrekkelig mange ganger etter et måltid før han legges på ryggen igjen. Men du har sikkert prøvd det også.... Vi har forøvrig lagt et par klosser under beina på senga, ved hodet, slik at han ligger litt i bakke, og syns han styrer mindre da.

Vi har hatt en del sånne netter vi også. Kan være mange grunner til at det er sånn, men det er vel stor sjanse for at det er luftsmerter. Petter gråter heller ikke, men trekker føttene oppunder seg, klynker og tar i. Da er det veldig viktig å få opp rapen etter måltid. Ellers kan det jo være at du har mindre mat på kvelden/natta, slik at han blir urolig av det. Eller at han har økedøgn? Eller det kan være for kaldt til han? Kan være så mye. [;)] Håper natta i natt blir mye bedre. Klem!

tusen takk for gode råd...
har litt jeg kan prøve igjenn hvis det blir samme natta igjenn...
blir så fortvilet nor jeg ikke klarer å gjøre noe å er super trøtt i tillegg...

ser ut som om det er på bedringens vei nå, for nå sover han som en drøm, å det er så utrolig deilig å se at gullet mitt ikke har vondt..[:)]

Kjøp deg fenikkel the å ha liggende på lur.. Hvis han har litt luftsmerter igjen,så kan du prøve å gi han 2-3 t skjeier..Funker raskt, å de får opp lufta nesten med en gang..[;)]
Funker som fjell på jenta mi..[;)]

ORIGINAL: Ju9ta

Kjøp deg fenikkel the å ha liggende på lur.. Hvis han har litt luftsmerter igjen,så kan du prøve å gi han 2-3 t skjeier..Funker raskt, å de får opp lufta nesten med en gang..[;)]
Funker som fjell på jenta mi..[;)]

hvor får man kjøpt det???
helsekost eller noe??

Vi måtte til med litt sukkervann i natt. Funket veldig bra! Men skal nok prøve et litt sunnere alternativ neste gang hehe

Back
Topp