verosus_88
Flørter med forumet
Jaa, da var nok en tøff natt over.. Klokken 02.00 reiste vi inn til ahus, etter mye om og men.. Smerter i bein og mage og hele alpakka- så vondt at jeg kaster opp og nesten ikke klarte og gå! Ble lagt til registrering, den viste rieaktivitet med javne mellomrom.. meeeen, ikke i noe fødsel, og fikk en rask ul slik at alt så fint ut.. På en måte så er jeg glad for at jeg ikke var i fødsel enda, for har jo nesten ikke sovet på 1 uke...
Fikk tilbud om å legges inn, men sover jo mye bedre i egen seng, så vi dro hjem, og fikk et par pinex forte, som jeg ble heeeelt sløv av, men sovnet av de da-selvom de ikke tok smertene helt! Jeg skal tilbake imorgen da - med mindre det blir like ille utover kvelden ikveld, da fikk jeg beskjed om å ringe med engang. Imorgen blir jeg kanskje satt i gang, om ting ikke blir bedre.. Sååååå da får vi vente i spenning! :o)
Fikk tilbud om å legges inn, men sover jo mye bedre i egen seng, så vi dro hjem, og fikk et par pinex forte, som jeg ble heeeelt sløv av, men sovnet av de da-selvom de ikke tok smertene helt! Jeg skal tilbake imorgen da - med mindre det blir like ille utover kvelden ikveld, da fikk jeg beskjed om å ringe med engang. Imorgen blir jeg kanskje satt i gang, om ting ikke blir bedre.. Sååååå da får vi vente i spenning! :o)