lang natt...igjen!

verosus_88

Flørter med forumet
Jaa, da var nok en tøff natt over..  Klokken 02.00 reiste vi inn til ahus, etter mye om og men.. Smerter i bein og mage og hele alpakka- så vondt at jeg kaster opp og nesten ikke klarte og gå! Ble lagt til registrering, den viste rieaktivitet med javne mellomrom.. meeeen, ikke i noe fødsel, og fikk en rask ul slik at alt så fint ut.. På en måte så er jeg glad for at jeg ikke var i fødsel enda, for har jo nesten ikke sovet på 1 uke...
Fikk tilbud om å legges inn, men sover jo mye bedre i egen seng, så vi dro hjem, og fikk et par pinex forte, som jeg ble heeeelt sløv av, men sovnet av de da-selvom de ikke tok smertene helt! Jeg skal tilbake imorgen da - med mindre det blir like ille utover kvelden ikveld, da fikk jeg beskjed om å ringe med engang. Imorgen blir jeg kanskje satt i gang, om ting ikke blir bedre.. Sååååå da får vi vente i spenning! :o)

uffa :( håper du får deg litt søvn! tenk at man skal få så mange plager og vondter av å være gravid!! heldigvis er det bare verst på slutten så vi overlever det ;) 

masse lykke til i morgen da viss du settes i gang   

Uff, stakkars deg, det der høres utrolig slitsomt ut. Håper du får hvilt deg litt nå og at de setter deg i gang så du får blitt ferdig med dette. Bør jo ikke være totalt utslitt når man får den lille heller. Krysser fingrene for deg.

høres ikek noe godt ut, håper du får deg litt hvile før den lille kommer ganske snart vireker det som!

muffinsdronningen skrev:
høres ikek noe godt ut, håper du får deg litt hvile før den lille kommer ganske snart vireker det som!

Sign! Lykke til med forestående fødsel!

Hoff, det hørtes slitsomt ut:( Håpe du får hvilt deg litt nå, og at baby'n kommer etter det.. Ønsker deg lykke til:)

Back
Topp