Lang kjøretur?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hadde dere reist totalt 10 timer i en bil på en dag, med deres små for at oldemoren skal få møte oldebarnet? Eller hadde dere ville vente til deres unge er litt større?

Samboeren min vil så gjerne besøke bestemoren sin, men ingen bor på samme plass og vi har da ingen overnattingsmuligheter.. Vi skal da altså kjøre 5 timer en vei, besøke henne og traske rundt uten en plass å oppholde oss, for så å reise hjem igjen..

Misforstå meg rett, vil jo av hele mitt hjerte la lillegull og oldemoren møte hverandre.. Er bare kjøreturen jeg er skeptisk på.. :(

Ja, d hadde jeg nok gjort. Tatt med vogn og tatt pause på veien. Evnt tatt en natt på hotell om du er skeptisk på kjøreturen. Vi skal kjøre hjem i sommer.. 10 t en vei.. tar det som det kommer. Går nok bra :-)

Hadde dere reist totalt 10 timer i en bil på en dag, med deres små for at oldemoren skal få møte oldebarnet? Eller hadde dere ville vente til deres unge er litt større?

Samboeren min vil så gjerne besøke bestemoren sin, men ingen bor på samme plass og vi har da ingen overnattingsmuligheter.. Vi skal da altså kjøre 5 timer en vei, besøke henne og traske rundt uten en plass å oppholde oss, for så å reise hjem igjen..

Misforstå meg rett, vil jo av hele mitt hjerte la lillegull og oldemoren møte hverandre.. Er bare kjøreturen jeg er skeptisk på.. :(
Da ville jeg prøvd og ordne overnatting og tatt det som en tur. Høres stress ut og kjøre opp og ned sånn.. Alt går, men litt slitsomt kanskje :p

uten prb :) både hs og fysio sa at så lenge lille sover er det bare å kjøre.. di våkner å sier ifra om noe ikke er greit :) stolene er så bra nå til dags at det er ingen fare! er lille våken så stopp litt så de får strekt litt på seg :)

Jeg hadde nok også gjort det og ordnet med overnatting. Og enig i det flere sier, at dersom lille sover og trives i stolen, så tror jeg ikke det er noe problem. Min lille har sovet fire timer i bilstolen (bilturen tok 1 time t/r, men vi skulle i kontraktsmøte osv og det ble dumt å vekke lille ved å ta han ut av stolen og måtte begynne å amme osv).

Jeg hadde ikke kjørt 10 timer på en dag. Det hadde det ikke vært verdt for meg,uansett gode bilstoler eller ikke. Jeg hadde tatt det som en tur med en lengre pause midt på. Og overnattet på hotell eller liknende, for så å reist hjem dagen/noen dager etter.

Ja, d hadde jeg nok gjort. Tatt med vogn og tatt pause på veien. Evnt tatt en natt på hotell om du er skeptisk på kjøreturen. Vi skal kjøre hjem i sommer.. 10 t en vei.. tar det som det kommer. Går nok bra :-)

Signerer dette.

Vi avtalte å utsette turen til vi har råd og mulighet til å overnatte :) takk for at dere ville dele deres erfaringer :)

Back
Topp