Lang i beina!!

Vipsis

Gift med forumet
flere av dere jenter her inne som er over gjennomsnittlig lang i beina? jeg må til vanlig ha 36 i beinlengde, og har aldri i hele mitt liv kunne kjøpt bukser på h&m, vero moda og lignende kjeder.. de stopper jo langt oppå leggen! [:@]

så hva i himmelens navn skal jeg da gjøre nå?? når magen endelig begynner å komme her så har jeg jo ikke en dritt å ha på meg! var på shoppingrunde på fredag for å se om det mot alle ods kunne være en bukse der ute som jeg kunne få til å funke på en måte, men endte opp me å styrte ut av butikkene i full fart før jeg brast ut i gråt.. stakkar samboer ble nesten like lei seg på mine veine... [:(]

hittil har jeg klipt strikken på tightser og brukt hårstrikk på knappen på jeans, men nå begynner dette også å bli ubehagelig.. blir så frustrert, aner ikke hva jeg skal gjøre.. noen som vet om nettbutikker eller noe hvor de selger mammaklær med LANG benlengde?

Åååååååååååå, føler med deg! Har laaaaaange ben selv! Jeg er så glad jeg kan bruke støvletter, for da synes jo ikke høyvannsbuksene... Blir verre i mai/juni/juli! Sist hadde jeg termin i mai, og slapp akkurat unna, (kunne gå med støvletter til termin[;)]), denne gangen planlegger jeg mye skjørt fremover. Har kjøpt et par gravide-olaskjørt på h&m. Går jo fint nå også egentlig med ulllongs/tights under. Ellers så jeg ellos hadde kort/lang å velge mellom på bukselengde, men har aldri kjøpt selv der så aner ikke hvordan de er i passform. kanskje noen andre vet?

Hei (sniker litt fra september10)

Jeg må også bruke 36 i lengde,er et mareritt å få tak i bukser[:'(]
Men har funnet mamma bukser så er lange i beina.
Den kule mage .no(sende mail til dem og spurte og de hadde,så der har jeg kjøpt)
Long Tall sally.com har også.
Svangerskapet.no skal få nye varer inn i april/mai. Jeg har sendt mail til dem,å de skulle sende mail til meg når de fikk varene.

Håper dette hva til hjelp[;)]

Lykke til[:)]

Huff, føle me dæ. Æ måtte bruke 38 i lengde æ for min del, så æ slit åsså veldi me å finne bukse:/
E veldi lang, så æ vet kordan du har d.. Blir rååå frustrert når æ ska finne bukse, å no orke æ ikkje finne engang.

Har ikkje finne noen nettsie sjøl, å e skeptisk t å kjøpe på nett sia æ e veldi lang å tynn så blir buksa enten for trang hær eller for vid der.. Huff..

Men d e jo snart varmere i været så du kan bruke tunika i stede? D e min plan[:)][:)]

ER så deilig at det ikke bare er meg... har kjøpt noen mamma bukser... men de kryper oppover i rompa og blir høyvansbukser på beina [:@]
Det eneste jeg er fornøyd med var mamma tightsen fra H&M faktisk, den var lang!! [;)]
Men det er ikke lett... har ofte bestilt bukse fra nett og så blir jeg så skuffet når jeg får den... for kort....
Har dessverre ikke noe tips om sider, leter selv.
Men kan anbefale den H&M tightsen.

Hctib89: 38 i lengde??[:-] Finnes det? jøss du må være høy

Den gangen æ kjøpte bukse sist måtte æ ha W36-L38, ellers blei dem akkurat for kort.. Å no e jo str forandra igjen, så aaane ikkje kordan str e i butikken lenger. Men de gangan æ HAR hvert å sku prøve bukse, så har æ måtte spørre om dem har lengre bukse, å noen ganga e dem så snill at dem bestille for mæ[:)] Æ e ikkje lav hvertfall, men har veldi lange bein:/
ORIGINAL: Devilina

ER så deilig at det ikke bare er meg... har kjøpt noen mamma bukser... men de kryper oppover i rompa og blir høyvansbukser på beina [:@]
Det eneste jeg er fornøyd med var mamma tightsen fra H&M faktisk, den var lang!! [;)]
Men det er ikke lett... har ofte bestilt bukse fra nett og så blir jeg så skuffet når jeg får den... for kort....
Har dessverre ikke noe tips om sider, leter selv.
Men kan anbefale den H&M tightsen.

Hctib89: 38 i lengde??[:-] Finnes det? jøss du må være høy

Såpass ja [:)] Laaaange bein er jo flott, men et mareritt når det gjelder bukser. Kan takke pappa der.. arvet liksom kroppen hans... laaaange bein og kort overkropp... ser jo helt mongo ut [8D]

Jepp, takke pappsen for d æ åsså! Heldivis har ryggen strekt sæ litt å beinan slutta å vokse, så æ ser jo nesten normal ut no[;)]
ORIGINAL: Devilina

Såpass ja [:)] Laaaange bein er jo flott, men et mareritt når det gjelder bukser. Kan takke pappa der.. arvet liksom kroppen hans... laaaange bein og kort overkropp... ser jo helt mongo ut [8D]

Du kan godt få bytte ut dine lange ben med mine! For å si det slik,skal jeg kjøpe ei kåpe som skal nå ned under rompa/litt nedpå låret,så når den midt på leggen min...å støveletter som skal stoppe midt på leggen,har jeg over kneet omtrent..

Men,uansett om man er for kort eller for lang,det SUGER å slite med å finne seg klær..
Jeg må(til normalen) på barneavdelinger,å det er lite kjipt kan jeg fortelle! De fleste barneklær er jo tydelig BARNEklær,å ikke voksenklær..[:o]

skal vi starte en klesbutikk med klær for oss normalemenikke"modellnormale"folk?Å de litt over og under?

Eg har lange bein og- str 36 til vanlig. Og har funnet 2 bukser på Hm mamma!! Var veldig fornøyd då..
Prøv alle buksene for plutselig er det en der.. [:D]

Æ har hvert på HM Mamma avdelinga, å d va ikkje nokka bukse som passa mæ der.. Enten va den for kort eller for stor overall:/ Så æ får nøye mæ  me tights^^
ORIGINAL: Sissel K

Eg har lange bein og- str 36 til vanlig. Og har funnet 2 bukser på Hm mamma!! Var veldig fornøyd då..
Prøv alle buksene for plutselig er det en der.. [:D]

ORIGINAL: hctib89

Æ e me på den! La oss starte en kjede![:D]

Jaa!hehe,for det er så flaut å bruke bukser der det står "cool girl" bakpå.....[:o][:o][:'(][X(]

Haha, huff, e no ikkje meninga å flire, men DEN ser æ! Ikkje så gøy når man e over den alderen liksom[&o][8D]
ORIGINAL: MarsMamma

ORIGINAL: hctib89

Æ e me på den! La oss starte en kjede![:D]

Jaa!hehe,for det er så flaut å bruke bukser der det står "cool girl" bakpå.....[:o][:o][:'(][X(]

hehe,må selv le til det, for hvis ikke blir det traaaasig å være meg [:-]

(men er ikke enkelt å overbevise alle om at "joda,jeg er snart 24..ikke 16....." [:o]

menmen,får si som mannen sier til meg "Smått e rått!"

hihihi! godt å høre det finnes løsninger på problemet! får vel bare prøve på igjen på en dag med bedre hormonballanse.. [8D] *kniis*

tenkte selv også på å satse på skjørt og kjoler utover sommeren, men det er egentlig svært lite meg.. men det får vel bare BLI meg dette året her! [;)] føler egentlig at jeg kler det så dårlig, de laaange tynne bena blir liksom så fremhevet under den korte lille ryggen, og iallefall nå med stoor kulemage til sommern! haha!! men who cares? jeg skal jo bli MAMMA!!! [:D][:D][:D]

tuuuusen takk for mange gode tips jenter! <3

Back
Topp